1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Needler op Ragnarok is wel echt helemaal te lijp man!
    :F:
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Gewoon normaal de game spelen ook, man.

    Verder, als je perse je needler wil gebruiken ga je gewoon richting dat gecrashte ding van de map, daar heb je in die gangen en rondom dat ding gewoon close combat.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net de campaign uitgespeeld op Heroic met twee vrienden. Wat een graphics, wat een guns, wat een geluid, wat een sfeer, wat een vette vijanden..wat een teringbrute campaign!!!! Lang geleden dat ik zo genoten heb van een campaign. WAT een game zet 343 hier eventjes neer zeg.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    NIEMAND WILT DAT
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Dan gebruik je het niet, neem je die kut granaten uit je drop en zorg dat je maar weer een volgende drop te pakken krijgt ipv janken.

    EN CAPSLOCK IS WEL ECHT HELEmAAL DE SHIT YO
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Inderdaad want rollen wie de beste ordenance heeft is echt de grote verandering en verbetering waar de Halo community om schreeuwt.
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Dat zeg ik niet. Vind het zelf ook maar een beetje gay, heb liever gewoon vaste spots op de map, maar ik denk en hoop dat die game mode er nog wel komt. Alleen dat eeuwige gejank heeft ook niet echt veel nut.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee want je mag nooit kritiek of een negatieve mening hebben op de release van het jaar.

    Reach werd ook pas gefixt toen het kritiek kreeg.
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Dat zeg ik ook niet, maar dan moet je die shit posten op hun fora. Niet op XBW, en als je het dan doet doe er dan in ieder geval nog wat shit aan uitleggen en onderbouwen. ''Dit is kut'' posts zijn leuk, maar zeg dan ook gelijk hoe je het zou willen zien ipv dit.

    En nu stop ik met deze posts hierover. :+
     
  10. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hij uber pro?
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  12. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet je waar ik wel een beetje klaar mee ben... Dat big team slager continu op diezelfde map is die ook in halo 3 zat. Weet de naam niet zo maar wordt hierdoor wel snel saai. Is hier iets aan te doen?

    Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Ragnarok aka Valhalla. :+
    Nee niet echt. Enige wat je kan doen is met een team van 8 gaan spelen en allemaal op een ander voten. :lol:
     
  14. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja die map bedoel ik.... Moe wordt je ervan. Snap niet dat iedereen steeds zin heeft in dezelfde map....

    Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk
     
  15. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik Raknarok wel een bazenmap vind mis ik meer van dat soort mappen. Gewoon goede grote (semi) symmetrische mappen zoals bijvoorbeeld Avalanche of Waterworks (Halo 2)
     
  16. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is ook zeker een goede map maar na 4 potjes achter elkaar op raknarok wil ik wel eens iets anders. Idd meer van dat soort mappen zou super zijn!

    Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het altijd zo jammer bij die games dat je nooit de maps van de vorige game erbij krijgt. Stel je voor dat je alle maps van de oudere games terug kreeg of in elk geval de echte classics. Dan zou je echt een gigantische keus hebben uit maps.
     
  18. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het grote minpunt van de uitmelkerij van games. Vroeger kreeg je bij veel games een map editor erbij. (hoewel dat op consoles al minder was).

    Neem Unreal Tournament. Daar waren letterlijk tienduizenden maps voor te downloaden. Sommige zelfs nog beter dan de orginele maps. Dit moet echt weer terugkomen maar daarvoor moet het concept van wat een console is veranderen.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Zo dan, dat is zeker jammer ja. Maar Halo 4 heeft wel een Forge mode en die custom maps zijn toch allemaal gratis te downloaden?
     
  20. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Forge mode is natuurlijk NIETS in vergelijking met de map editor waarmee de originele maps zijn gemaakt. Uiteraard is dat een intern programma wat niet naar buiten gebracht wordt. Maargoed, voor zo'n mapeditor heb je ook ook muis en toetsenbord nodig.

    Dankzij die map/mod editor van Unreal Tournament wordt het spel bijna 14 jaar nadat het uitgekomen is nog steeds heel erg veel gespeeld en zijn er 14 jaar later nog steeds dagelijks nieuwe mappen te downloaden. En dan te bedenken dat er nu 10 euro gevraagd wordt voor 3 mappen....

    Het hele probleem is dat consoles eigenlijk hele gesloten omgevingen zijn. Daarom hou ik de Ouya ook goed in de gaten.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina