[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach het is nog steeds 30 uur. :p
    En wat we zo kunnen zien. Is er naast de missies veel meer te doen dan 4. :)
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het was idd al een stuk beter dan dat uit GTA SA maar verre van optimaal. Als je 1 ster had dan hoefde je gewoon alleen hard rechtdoor te rijden om te ontsnappen. Bovendien zou je niet voor elke scheet, zoals een botsinkje, een arrestatieteam achter je aan moeten krijgen, die zo nodig met scherp schiet. Een boete systeem net als in Mafia 2 zou veel logischer zijn.
     
  3. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Als het lopen en renner en schieten maar soepeler is!
    in gta 4 is het tergend langzaam!
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het werkt nog steeds, maar er kan echt meer mee gedaan worden. Cops reageren soms echt heel dom op dingen. Ik zou ze nog agressiever willen zien, het zou tof zijn dat ze niet weten wanneer ik een steegje in ga en dat ik daar dan zit. Hoewel je natuurlijk wel heel snel van ze af kan zijn dan. Maar daar kunnen K9 honden hun entree doen wellicht...maar ja, afwachten maar.

    Wat wordt er precies allemaal onder het wanted systeem gezien? De sterren of course en wat cops doen bij een bepaalde ster. Maar toch ook dingen als het leger en tanks? De hoop was er dat ze terug zouden komen..maar....fat chance denk ik nu. Ze kunnen nog genoeg ermee doen, geef cops op een bepaalde rating riotshields, laat ze traangas gooien. Maak de car chases nog spannender, zorg er dus voor dat ze je echt van de weg willen rammen, geef ons politie op motoren en zelfs op fiets..dat soort dingen :D. Maar dat valt volgens mij niet onder het wanted systeem meer.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2012
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net weer een uurtje GTA IV gedaan en van wat we nu van GTA V gezien hebben wordt die toch wel 100 keer vetter.
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Geen LV en SF in de game?
     
  7. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen Las Venturas en San Fierro wat in San Andreas wel zat, enkel Los Santos.
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Wel voorsteden en enorme omgevingen. Los Santos zelf is alleen al net zo groot als Liberty City. De omgeving eromheen 5x groter. Hoewel je dat met een korrel zout moet nemen, aangezien je ook kunt duiken enzo.
     
  9. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Achja lekker belangrijk ook. Er verwacht dan een jaar later een GTA met Las Venturas of San Fierro :p
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ze moeten toch iets uit te melken hebben. ;)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben uitgelegd waarom. Ze willen Los Santos gewoon zo gedetailleerd mogelijk maken, in plaats van drie steden en dat ze bij lange na niet allemaal even interessant en gedetailleerd zijn. Laten we eerlijk zijn, hoeveel tijd heb je nou echt gespendeerd in San Fierro en Las Venturas? Ik toch echt meerendeels Los Santos en de countryside in GTA:confused:A. Denk ook dat het gewoonweg niet had gekund op deze consoles.
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Lijkt me prima :).
    Gewoon een mooie groote stad met veel detail en een groot landschap waar je veel kunt raggen met verschillende voertuigen heerlijk! :9.
    Dat heb ik wel echt gemist in GTA IV, dat je lekker door de bergen heen kon jakkeren met je bak.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    San Fierro was okay, missies ook. Kut nerd met zijn winkel en helikopter, sterf. Venturas was wel tof, maar meeste was ik toch altijd in de woestijn. Hoop dat er een soort van area 51 in zit.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Juiiiiiiist!!! Dat bedoel ik, dat was een gigantisch gemis in GTA IV. Gewoon lekker met een crossmotor of zelfs bmx of mountain bike die bergpaden over crossen en de sfeer op doen van zo'n game. Hopelijk spelen er zich ook wat missies af in die bergen, want met wildlife kan dat voor leuke situaties gaan zorgen. En natuurlijk niet te vergeten natuurlijk fucking onderwater missies :D
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Legerbasis was toch al confirmed? Hopelijk is het een soort area 51. :cool:
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Die missie (Test Drive volgens mij) met Cesar waarbij je auto's moest stelen _O_ Tofste missie vond ik die ene waarbij je van super hoog boven de woestijn uit een vliegtuig sprong :cool: Maar ja, hele game was baas :cool:
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Caligula's beroven was awesome, helemaal hoe je er aan moest werken. Steeds met die chick daten dat uiteindelijk een maf wijf lijkt te blijken met je gimpsuit 8). Ben dan ook blij dat Rockstar zich meer op heists gaat richten, waren toch altijd wel gruwelijk tof.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Altijd leuk dit

    [yt]6J3Q6QVVXyc[/yt]
     
  19. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Bigkabuto weer met zijn wildlife. Haha
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    RDR had het en dat zorgde soms voor fucking coole momenten, dus bring it on baby. Trouwens over dat wanted systeem....nergens anders is dit te lezen, maar op IGN wel:

    Speeding?........wat vinden we hiervan?

    Met dit idee kwam iemand op GTAF over het wanted systeem

    The only change I would like is if you commit a crime and there are no police (or maybe even pedestrians) in the area, you can see police closing in on the radar before you get your wanted level, as if they are responding to a call. Then if those police spot you running or perhaps even still committing the crime that is when you get the wanted level.

    Obviously, if there are police in the immediate area, or a high percentage of peds, you get the wanted level immediately like in all other games.

    Imagine you are playing as Trevor and you decide to hold-up a liquor store (all Vice City like) and as you are doing it you look at your radar and can see three police vehicles closing in on the store, if you get away before they arrive you can avoid a police chase all together - if you take your time or want more cash, then you have the police to deal with. It's a slight change to the system, but something that could change things dramatically.

    Of zoals RDR een beetje

    Houser doesn't necessarily mean it's not changed much from GTA IV. Red Dead Redemption happened in between and updated several of GTA IV's mechanics. Not every RDR idea belongs in GTA V, but GTA V could have variations of witness (bribe/kill to prevent wanted level), bounty level (chance of being pursued whenever encountering law enforcement), pardon letter (nullify bounty level), bandana (conceal/change appearance to affect wanted and bounty levels during crimes or pursuit), and fame/honor (alters detection of minor crimes).

    An example of adapting these systems to GTA V would be for a player to have a parole status after being released from custody that increases crime detection or elevates the initial wanted level for any crime (getting 2-3 stars immediately for example). Some related modern consequences could be being ordered to wear a GPS ankle bracelet (cops know where you are) or being ordered to report for drug/alcohol screening on a time interval (like having to eat in San Andreas except if you don't do it you get a wanted level instead of dying). The pardon letter mechanic could take the form of blackmail or bribery of the right people.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina