Shit. Ik heb nog zo zitten twijfelen of ik m wel of niet zou pre-orderen...Uiteindelijk niet gedaan omdat ik bang was m niet op tijd binnen te hebben en daarom maar besloten m op de releasedag meteen zelf te halen. Maar goed, ben nou toch het hele weekend niet thuis en maandag moet ik tot 20:30 werken, dus ik zorg wel gewoon dat ik dinsdag om 10:00 bij Gamemania sta ! Jullie iig alvast veel plezier ermee!
Heb hem ook gekocht vanmiddag. Nu al ff aan het spelen. Groot minpunt, wat misschien wel op is te lossen met instellingen maar nog niet gevonden: In een missie kan je saven op savepoints. Stel je saved daar terwijl je vantevoren al 5 gasten hebt omgelegd en opgeborgen. Ga je verder maar dan word je gesnapt en word je neergeknald door de bad guys. Dus ff die savegame laden. Dan zijn ineens al de vijanden gerespawnd. De gasten die je voor de savegame had omgelegd staan er weer.... jezus wat kut zeg. Iemand?
De game is vandaag uitgekomen bij de GM. Voor de mensen die in een stad wonen waar morgen koopzondag is, go get it. Heb 'm even in de winkel gespeeld (tutorial level) maar het is wel erg vet. Speelt heel soepel en er zitten veel details in waar je gebruik van kan maken. Momenteel geen geld en tijd om hem te kopen, maar ik ga 'm zeker nog halen.
Mijn Professional Deluxe Edition is net verstuurd door Amazon. Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Morgen is hier koopzondag, dus na het voetballen direct de auto in en Hitman halen *). Al wat meer ervaringen van degene die vandaag al gespeeld hebben?
Mooi, ben toevallig in Maastricht dit weekend en daar is ook koopzondag! Morgen dus ook ff langs de Gamemania! Of weet iemand toevallig of ie bij de Mediamarkt goedkoper is?
Zo ga maar eens ff stoppen. Coole game! Alleen je kan het je wel makkelijk maken door ergens in een hoek iets neer te gooien en een guard gaat dan op het geluid af en dan kan je hem ongezien killen. Maargoed dat gaat niet altijd goed. Game ziet er goed heel goed uit en speelt lekker. Paar coole missies gehad. Het nieuwe instinct is cool gemaakt. Zag dat blood money alweer 6 jaar oud is! Ik zeg welcome back mr 47
Maar wordt je wel gauw opgemerkt als je je verdacht gaat gedragen? En stel je loopt in een vermomming rond en iemand komt je tegemoet, hoe gaat dit precies dan?
Goede game hoor, ik ben nu nog bezig. Graphics zijn ook erg goed, al is het tweede level china town wat minder, maar dat komt denk ik omdat er een paar honderd mensen rondlopen. Knife throw in the face blijft epic, baksteen in het gezicht rammen, schroevendraaier kills ect. Ik speel op normal, is misschien iets te makkelijk.
Stel je verkleed je als een politieagent en je loopt tussen andere agenten door dan zie je een balkje oplopen want dan zien ze dat jij een vreemd gezicht hebt. Gebruik je de instinct mode dan kan je je soort van verbergen en dan kan je doorlopen zonder dat ze je herkennen. Loop je bijvoorbeeld als agent een keuken in, het keukenpersoneel zal jou gewoon als agent zien dus niks aan de hand. Heb nog eens ff de graphicks vergeleken met hitman blood money en damn wat een verbetering zeg! Wereld van verschil.
Vergelijk je nou de gfx van een 2012 game met een game die ook op de ps2 was? Ik ga deze game echt op purist mode doen, de andere lijken me geen reet aan
Hij was ook op de PS2 inderdaad, maar de 360 versie was voor die tijd en een lange tijd daarna nog behoorlijk mooi.
Ja I know. Maar maakt geen sense om gfx van 6 jaar terug te vergelijken met nu haha.. Gears of War was ook ziek ziek mooi toen die uitkwam.. Maar als je vergelijkt met Gears of War 3 ofzo .. Maar nogmaals mn vraag, waar hebben jullie het vandaan dat GM hem al verkoopt ... Ik kan het nergens vinden, dat zou betekenen dat ik em morgen zou kunnen halen?
Kun je nou eigenlijk (een beperkt aantal keer?) saven op de moeilijkheidsgraden zonder checkpoints? Want dat heb ik veel liever dan checkpoints. Niet saven is ook kut want dan moet je dus per se de hele missie achter elkaar uitspelen.
Ik zie op je XBL account geen Hitman Absolution staan hoor, wat bij VapoChill wel staat. Maar maakt niet uit, de game kan je nog niet halen bij GM Utrecht trouwens heb ik gisteren gevraagd en nee kan niet, maandag/dinsdag misschien.