Toch raar dat het zo stil is rond deze game. Kijk er alvast naar uit om deze in mijn X-doos te proppen. Vraag me af wat de duurtijd zal zijn om de game uit te spelen?
Vind ik ook raar en jammer. Heb hem in de pre order staan. Was zojuist nieuwe gameplay beelden aan het bekijken en die vrijheid en de omgeving, hulde. Kan niet wachten.
Aftellen kan beginnen... Ik verwacht een hoop waar voor mijn geld Uitgebreide singelplayer, toffe co'op en een mp a la CoD, alleen dan met echte maps Ik heb in ieder geval hoge verwachtingen...
FRS heeft zo'n aktie... Lever 1 of 2 games in twv 10 euro en krijg 20 euro korting op FC3. Krijg je daarna ook nog een 10 euro kortingsbon. Maar of die bon dan gebruikt kan worden voor een andere game weer...dat vraag ik me af, zou wel nice zijn. Heb je straks in 2013 Bioshock Infinite of GTA V voor 30 euro......
Wat is de release datum nou? In filmpje hierboven staat 30 november maar heb ook 4 december voorbij zien komen
Ik heb het idee dit wel eens de 360 versie kan zijn in die feature video, ziet er duidelijk minder uit dan de PC videos, maar nog steeds heel ok. Heel benieuwd hoe de game gaat bevallen.
Zo, net even een pre-order gedaan bij GameMania. De 29e dan maar meteen wat oude games inleveren, dan hoef ik i.i.g. geen €59,95 te dokken!
Oh ik heb ook echt nog wel twee games liggen die ik weg kan doen, maar het probleem is..na Hitman Absolution heb ik geen geld meer tot begin december. Maar als ik die pre-order gewoon doe, dan kan ik toch rustig de game pas in december kopen? Of werkt het niet zo?
Kan de uitgever een beetje peilen hoeveel de verwachte verkopen worden dus hoeveel ze moeten gaan leveren vroegah was een pre-order ook gewoon meteen betalen (vaak minder dan op release) waar tegenwoordig heb je pre-order en pre-purchase waarbij pre-order alleen een reservering is
True i guess..ach boeie ook. Ik heb de game helemaal niet persé nodig wanneer ik nog zoveel uit te spelen heb. Ik zie het wel even.
Zojuist mijn eerste stappen in de game gezet. Gameplay voelt goed aan en de game ziet er erg goed uit. Aangezien ik nog maar net een uurtje gespeeld heb kan ik er verder nog niet heel veel over zeggen, maar de eerste indruk is goed.