[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Had hem weer geinstalleerd totdat ik mijn 2de en 4de knoppenbalk niet kon vinden. Even verder gekeken en die kan je alleen unlocken met reallife geld!... Dus betalen voor een interface feature, net zoals hide headslots enz wat een onzin zeg.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Serieus? En ik vond het al zo saai vorig jaar. Dan ga ik dus nu niet weer verder.

Sent from my TITAN X310e using Board Express

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ze hebben het halve spel eruit gesloopt en daar moet je dan voor betalen. Ik had ook vier balken met al mijn quick keys, maar nu heb ik er slechts 2. Voor de rest betalen, ik dacht het niet.

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik dacht 250coins (2euro) om de balken te unlocken kan nog wel, dus ik kocht voor 18euro coins (wou ook headslot hiden) blijkt dit te gaan voor 1 balk op 1 character!

1 extra balk op alle characters is 450 coins! Echt goed kijken en zo te zien zijn alle prijzen voor 1 character.

Laat maar hangen dus :')

EDIT: valt me ook op, als terugkerend speler met een gecancelde account krijg je niks extra's. Ik heb dus destijds swtor gekocht, 3 maanden gespeeld dus zo'n kleine 100euro uitgegeven en nu wil ik terug komen voor F2P en moet ik eerst weer 40 euro uitgeven voor een paar basic funties...

Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Samengevat: slecht. Heel slecht.

Sent from my TITAN X310e using Board Express

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Verdomme, dat moet echt een slechte grap zijn? Ik had net alles een beetje op orde met skills verdelen over die balken, en andere zooi, en nu dit. faalhazenactie van BioWare & EA. :emo:

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Yep, ik had echt een WTF momentje toen ik zag wat je allemaal minimaal moet kopen om een beetje het spel te kunnen spelen (dikke 30 eu om epic gear te dragen en dat is nog maar voor 1 character!).

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    En dan Godverdomme ook nog 400K aan zuurverdiende credits afjatten. Die credit crap. :F: Sterf maar met die game!

Sorry voor de heftige reactie, maar die is de grootste faal van BioWare ever. Zelfs Dragon Age II valt daarbij in het niet. :mad:

Ergens nog de hoop dat ze dingen gaan fixen voor de niet betalende klant in de toekomst.

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik krijg hem niet eens geinstalleerd lol ;p
    De instal blijft hangen bij Installing Main Assets 90 (0%)...
    Als het via veilige modus niet werkt houdt t op.

Zowiezo F2P is een regelrechte aanfluiting.
    Gelukkig had ik nog een game time card liggen.

Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  10. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja wat had je verwacht. F2p is gewoon geld aftroggelen. Zeker als EA erachter zit.

Ik ga mijn abbo opzeggen. Ik ben klaar met de game. Heel veel uur inzitten en mij prima vermaakt. Op naar de volgende game.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Aan het aantal servers en de beroerde hoeveelheid mensen online was dat ook wel te zien ja. :emo:

12. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    tijd niet meer gespeeld, maar als ik het zo lees is het niet meer de moeite waard. jammer was een leuk/mooi spel.

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zat ook te denken om het weer op te pakken... maar als ik dit allemaal lees ga ik hem niet opnieuw installen haha.

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik pak GW2 maar weer eens op, achteraf toch een heel vet spel die zijn f2p gedeelte wel voor elkaar heeft.

Mwa genoeg mensen, gisteren overdag 200 mensen gemiddeld op fleet, savonds over de 300.

15. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor wie het weer wilt oppakken: dit is een mooi moment. Nu is er volk online.

Verrschil met gw2 en swtor qua f2p is denk ik dat gw2 zo ontworpen is. Bij swtor is het een laatste poging om er nog een slaatje uit te slaan. Jammer, want ik vind het nog steeds een gaaf spel. Ze hebben het spel zo goedkoop mogelijk om gegooit zodat het f2p ondersteunt. Het mocht denk ik niets kosten en moest zoveel mogelijk opbrengen.

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ze hadden het F2P moeten doen met een 1malig bedrag van 45 eu en als je extra ingame pets, bankslots en character slots wilt dat je er dan voor betaald. Niet de ingame content belasten zoals betalen voor het dragen van epic gear, extra skillbars en maximaal 3x per week op loot rollen in een dungeon :x

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Inderdaad, net als GW2 :)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    +1 voor dit. Beter ontwerpen ze SWTOR 2 gelijk voor dit en wat dahouseman zegt.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    SWTOR 2? Jij bent optimistisch :+

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Of ze werken dit beter af en geven mij mijn 500+ K credits terug. Ik heb echt uren aan die AH gespendeerd toen ik nog speelde. Dit slaat echt nergens op. Een paar jaar geleden dacht ik nog dat EA nog lekker op weg was, maar het blijven gewoon kapitalistische geldwolven daar. Amerikanen hebben nu eenmaal iets teveel met geld. Eerlijke handel is meer voor de Nederlanders. In deze game vind ik de F2P functie totaal niet eerlijk tegenover de betaalde functie.

Deel Deze Pagina