1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vraagje ik heb een Samsung HD ready TV en ik wil met koptelefoon erop aansluiten. En er zit ook een mooie koptelefoon aansluiting op me tv. Maar als ik hem daarin steek gebeurd er eigenlijk niks. Geluid is gewoon weg op me tv en ook niet op me koptelefoon. Ik heb al bij instellingen gekeken maar ik kan daar ook niks veranderen.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Enige dat ik zo ff kan bedenken is dat er op de koptelefoon zelf een on/off knopje zit en je deze bent vergeten aan te zetten. Of dat de batterijen leeg zijn. :+

    Werkt hij wel als je 'm op de telefoon ofzo aansluit?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is eigenlijk een PC koptelefoon. Met een groene en roze stekker. :)
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Opening Saturn amersfoort:
    Samsung ps43E450 plasma voor €279!
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb een vraag!

    Als ik de Xbox, tv en versterker aanzet, dan gaat het scherm na een paar seconden naar een ander kanaal van de versterker. Ik kan dan handmatig het kanaal weer goedzetten, maar vind het erg irritant.

    De opstelling is als volgt:

    Xbox 360 -> HDMI naar versterker
    Versterker -> HDMI naar tv

    Op de versterker is een 2.1 installatie aangesloten en is tevens blu-ray speler.
     
  6. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een nieuwe tv kopen en zag in het krantje van de Mediamarkt deze LED-tv staan:

    LG 42LM3400 (€ 444,-)

    Heeft iemand van jullie hier wat zinnigs over te zeggen? De tv heeft bijvoorbeeld passieve 3D ondersteuning. Is dat veel slechter dan actieve 3D ondersteuning?

    Daarnaast beschikt de tv over Dual Play. Je kan dan splitscreen gamen met een bril op, waardoor je door die bril heen tóch een volledig scherm ziet. Heeft iemand daar ervaring mee?
     
  7. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Na wat zoeken en inlezen in het onderwerp (was voor mij alweer een tijd geleden dat ik me verdiept heb in de nieuwste tv's) heb ik toch maar besloten om voor een plasma-tv te gaan van Panasonic. En dan wel deze:

    TX-P42ST50

    Momenteel ligt de prijs daarvan op internet rond de 700 euro, maar is het verstandig om er nu een te kopen? Het einde van het jaar is in zicht en ik neem aan dat de prijzen van oude modellen dan weer naar beneden gaan.

    Wat raden jullie aan...Nu kopen of wachten tot een mogelijke prijsdaling? En hoe hoog zou die daling in prijs kunnen zijn? Voor 50 euro ga ik niet een paar weken wachten, dan bestel ik hem liever nu meteen. :)
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn broertje heeft mijn MM een 50ST30 gekocht voor maar € 700

    Ik betaald voor mijn 42GT20 bij de release van de 42GT30 € 745.
     
  9. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie jouw GT30 voor 665 euro, inclusief verzenden. Voor 20 euro meer heb ik dan een nieuwer model (de 42ST50 dus), of is de GT30 ''beter'' dan de ST50?

    50ST30 hoef ik niet...50" is te groot voor in mijn woonkamer :) (goedkoopste die ik daarvan kan vinden is overigens 723 inclusief verzenden).
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De VT en GT hebben THX dat heeft de ST niet.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    50" is hier met de huidige inrichting ook veelste groot.
    Ga niet de kamer op zijn kop zetten voor een andere televisie.

    Mijn broertje maakt helaas 1 grote fout want hij maakt zijn scherm schoon met Glassex.

    Ik vind THX bij het kijken naar Blu-ray's een hele uitkomst.
     
  12. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat echt een heel groot verschil met een niet THX-gecertificeerde tv? En is het dan niet verstandig ook meteen een goede audio-set te hebben? Maakt het alleen echt een groot verschil voor Blue-ray, of zie je de voordelen ook al bij het afspelen van een dvd?

    Ik heb zelf nog geen blue-ray speler, maar ben van plan een nieuwe home cinema-set te kopen waar een blue-ray speler bij zit. Daar wil ook niet te veel geld aan uitgeven (rond 300 euro)... Is dan THX nog van meerwaarde?
     
  13. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie de meerwaarde er niet echt van, mijn receiver is THX gecertificeerd en mijn Plasma heeft een THX mode. De THX mode staat nooit aan, altijd 'Professional' mode.
    Hoor zeker wel verschil tussen DD5.1 en bijv TrueHD 5.1.
     
  14. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Had even geïnformeerd, maar de GT30 is niet meer leverbaar voor 635. Bij andere winkels kost ie alweer 800, dat vind ik te duur.

    Dus ik ga voor de Panasonic P42ST50... Ben benieuwd! :)
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nu alleen nog een CI+ module dan genieten van HD televisie ;)
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Komende maand komt er dan eindelijk een 32" tv voor in de slaapkamer. Wat houdt de optie 'internet-televisie' in bij Pricewatch?

    Mocht iemand nog tips hebben:
    32"
    netwerkverbinding want ik wil kunnen streamen vanaf mijn popcorn
    ingebouwde mediaspeler
    full hd
    beetje mooi design
    rond de 350 max
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    SmartTV rommel.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan zeg ik Mediaplayer rommel.
    Die zogenaamde mediaplayer ondersteunen zelden de populaire bestanden en als ze dat wel doen lopen ze te zeiken over de frame rate en resolutie.
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    die ook al gezien inderdaad en ik denk dat dat hem wordt. Is het zo slecht gesteld met de mediafunctionaliteit. Mijn collega heeft geloof ik ook een Samsung en die speelt elk formaat af zegt hij.

    Kan je met een dergelijke tv ook streamen via het thuisnetwerk? Dus dat ik op de tv mijn mediaspeler beneden vindt en dat ik die films rechtstreeks kan bekijken?

    edit: en hier kan ik zo'n ziggo kaartje indrukken voor digitale tv toch? (ik kijk echt nooit tv :+)
     

Deel Deze Pagina