Dat bedoel ik! Zijn weinig games die daaraan kunnen tippen (en ze zijn nog leuk om te doen ook)! (wat dat betreft is het knap dat ze alles op 1 DVDtje hebben weten te persen) Heb de main quest gister uitgespeelt. Na een kwartiertje tegen de eindbaas 'gevochten' te hebben (kon em niet raken haha) maar effe online opgezocht hoe ik hem kon damagen. Hoe de f*ck had ik dat moeten weten! Anyway; het einde was wat.....te makkelijk IMO. Nu is de game zowieso niet zo moeilijk op Hard, maar ik had meer moeite met eerdere vijanden. Zo, nu de DLC nog en de rest van de openstaande quests....maar eerst 'even' Tales of Graces f. Effe een korte pauze, maar ik kom zeker terug naar de wereld van Amalur! Wat een heerlijke, verslavende gameplay heeft deze game! Je kunt aan alles zien dat het een MMO had moeten zijn, maar IMO is dat een pluspunt....ik zou hier wel een abbootje op nemen op de 360! Hopelijk komt er een vervolg!
116 uur op de klok en heb nog 1 klein gebiedje te doen voordat ik Alabastra in ga. Intens genieten deze game en vind het erg jammer dat ik richting het einde ga. Mooi dat er wel nog 2 dlc te doen is. Kan me herinneren dat Gakkie? de Dead Kel beter vond? Dus dan maar beginnen met Teeth. Net nog op google gekeken voor info voor deel 2. Maar nog steeds is het meest recente nieuws uit juli. Dat EA dus deel 2 nog wel wil uitgeven. Hope so!
Ik hoop met je mee. Amalur was een pareltje. Niet perfect (welke game is dat wel) maar dat battle systeem=.
Ik had ontzettend veel zin in deze game. Heb hem nu twee maandjes thuis liggen maar ben toch steeds iets anders gaan doen. Stomstom! Was er wel aan begonnen maar dan komt er steeds weer iets tussen. Ben benieuwd!
ik vond de combat leuk maar de rest van de game gewoon saai. De omgevingen en de manier waarop je deze verkende met name. Het was vergeleken met de organische werelden van Skyrim en Dark Souls voor mij gewoon te voorspelbaar en eentonig. Zat geen enkel 'wow' moment tussen grote kale vlaktes waarbij je de pickups al van 100 meter afstand zag staan (omdat er verder geen zak te zien was). Dat combat systeem mogen ze in een tweede game nog wel eens terug brengen maar de wereld en het verhaal moeten dan voor mij echt wel beter om te kunnen boeien
Mijn vriendin is inmiddels al voor de 6e keer ofzo Fable II aan het uitspelen, en ik vroeg me af of dit spel wat voor haar zou zijn ? Ze is binnenkort jarig en ik denk dat ze deze ook wel leuk zal gaan vinden, maar 100% zeker weten doe ik ’t niet. Zijn er bv. genoeg quests te doen ? Veel omgevingen e.d. ? Lange speelduur ? En kun je qua uiterlijk veel customizen ?
s Fable III dan niet eerder wat voor haar? Dit heeft er wel iets van weg maar is complexer qua combat en minder complex qua sociale interactie /dialogen. Dus minder huisjes kopen en kindertjes maken en veel meer mobs in elkaar timmeren
Ik denk dat ze deze wel zal liggen. De look doet erg denken aan Fable/World of Warcraft, mooi en lekker kleurig. Combat is meesterlijk, verhaal is ook goed, alleen krijg je zo ontzettend veel sidequests (meer dan 100!!) dat je het hoofdverhaal soms vergeet. Persoonlijk heb ik aan deze game veel, veel meer plezier beleeft dan aan Fable 2. Voor de prijs die deze game nu nog kost, is het gewoon een must-buy voor de RPG gamer!
En zit er ook genoeg in om te customizen ? Uiterlijk van je karakter qua armor enzo wel geloof ik he, maar misschien nog meer ?
Absoluut en dat mag je ook allemaal lekker bij elkaar gaan zoeken. Grootste nadeel vind ik de eindbaas. Geen commentaar verder, tenzij verzocht in een spoiler.
Opnieuw begonnen met deze game. Nu merk ik ook waarom ze hem dik hadden moeten patchen. Ik heb alweer een item of 2 die niet uit mijn inventory verwijderd kunnen worden. Ben pas op het begin.
Ben toe aan een nieuwe RPG en overweeg: deze, Skyrim, Mass Effect 3 en evt The Witcher is de demo een beetje representatief? En hoe is dit spel tov Skyrim/ The Witcher?
KoA: rpg met hack n slash invloeden. Mass effect 3: rpg met meer scooter invloeden. Whitcher 2: rpg in pure vorm heel verhaal gebonden en rechtlijnig. Alle drie wel meer dan de moeite waard om te spelen, en de eindejaars periode is op komst, dus...
Ter aanvulling: Skyrim: Wel extreem open world en time consuming. Voor mij té, dus heb hem al sinds de release in de kast liggen en 3 uurtjes gespeeld... Je zal jezelf goed moeten afvragen wat je zoekt in een RPG. Persoonlijk zou ik je eerder een jrpg aanraden, maar afgaande op jouw rijtje is dat geen optie? Anders ToV of Lost Oddyssey
Alle vier fout, het juiste antwoord is Dark Souls Maar als je dan toch perse 1 van je lijstje wilt ga dan a.u.b niet voor Alamur. Skyrim is vele malen beter en ik denk dat die stijl je ook veel meer zal aanspreken. The Witcher is ook wel goed maar is erg rechtlijnig. Vergelijk het qua opbouw een beetje met ME of de oude Kotor games. Zeker een tof verhaal maar niet heel veel vrijheid ME3 heb ik nog niet uitgespeeld, kon me na 26 keer van disc wisselen niet genoeg meer boeien. KoA:R heeft goede combat maar dat is ook het enige positieve wat me er van bij is gebleven. De wereld mag niet in de schaduw van DS of Skyrim staan
Ik zit compleet vast in Dark Souls en het begon me te irriteren. Ergens in dat kasteel waar die stenen blijven vallen en ik maar geen bonfire kan vinden. Ik twijfel nog even verder geloof ik