[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De enige echte klacht wat ik nu hoor, waar ik het net ook over had is dit...hebben jullie hier ook last van?

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Lees nu pas dat jullie hem al hebben!? Dacht dat hij pas de 20ste uitkwam. Heb hem iig ook gepreordered. Ben echt benieuwd want is mijn eerste Hitman.

3. Cage82

Cage82 Instant Classic

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg zaterdag een sms van Game mania dat ik de game kon ophalen.

Net ff paar levels gespeeld tot na het hotel, eerst ff op easy en beetje door de levels rushen om er ff in te komen. Het is wel een game die ik later op een hardere moelijkheidsgraad goed en rustig keer op keer zal spelen ook omdat er verschillende mogenlijkheden zijn natuurlijk.

4. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik ben het eens met dat minpuntje..

De NPC hebben veel te rap door dat er iets mis is.. ookal heb je een uniform aan waarmee normaal mee zou kunnen blenden...
    ik speel ook op hard, als je Instinct op is, dan kan je nl niets meer doen om te blenden en zien ze altijd door je disguise heen..

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan je niet op rb drukken en je hand voor je hoofd houden ofzo. Werkt dat niet. Is wel jammer anders. Lees het wel meer

Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is het wel mogelijk om zo'n missie op de stealth manier te spelen?

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Door RB te gebruiken om te blenden raakt je Instinct best wel snel op dus soms kan het wel irritant zijn idd. Dan maar goed zoeken voor zijroutes etc :+.

Jawel, aangezien je in elk level weer netjes een Silent Assassin rating kan halen.

8. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ja als je RB drukt dat werkt, maar daarvoor moet je instinct hebben, nu gebeurd het vaak dat je instinct op is en dan is het echt klote.

ik heb dat nu bij die 2de missie op dat dorpsplein waar zo heel veel mensen zijn.. de politie of de koks hebben met altijd meteen door als ik in de buurt komt..

9. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ik ben nog niet verder dan de tweede 'scene' (missie 6 meen ik). En tot nu toe kreeg je in alle levels extra punten voor het voltooien met 'suit only' (dus zonder je te verkleden). Dat zou dus kunnen zeggen dat je ieder level kunt uit spelen zonder je te verkleden. Dan hoef je dus ook nooit instinct te gebruiken om te blenden.

10. Flieber.

Flieber. Fryslan Boppe!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik denk dat ik vandaag toch maar eens langs de lokale spellenboer ga om te kijken of ik misschien 1tje mee kan nemen :)

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je gunblazing door het level gaat haal je hem inderdaad 'Suit Only'. :+

12. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    en op welke moeilijkheidsgraad speel je? Easy? :)
    of ga gunsblazing door de missies? ;)

13. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in de missie in South Dakota. Ben hiervoor eerst langs een gunstore gegaan om je 2 wapens op te halen. Die krijg je pas als je een vrouw verslagen hebt in punten op de schietbaan. Dit is volgens mij de 7e missie.

In de stad zelf zag ik ook de trein rijden, maar het lijkt wel of die oneindig lang is. En er loopt veel politie rond in de straten, zodat je eerst goed moet kijken hoe je je targets kan ombrengen.
    En hier is ook weer dat de agenten snel argwaan krijgen als je bij hun in de buurt loopt, vooral bij de garage.

14. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dit is optioneel; je kunt natuurlijk ook de eigenaar van de zaak uitschakelen.

15. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan je het ook op die manier doen.

Je hebt nu wel meer mogelijkheden om iemand om te kunnen brengen o.a. door middel van een gasexplosie of in een garage een auto naar beneden laten vallen. Alleen is de agent die erbij staat niet zo slim. Die gaat op dezelfde plek kijken en krijgt hem ook bovenop hem.

Net ook iemand omgebracht met een soort mijn die je kon activeren voordat iemand langs kwam lopen.

16. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    dit is uiteindelijk het coole van de game!
    de verschillende mogelijkheden.
    bij de 2de missie kon ik het eerst niet zo goed vinden, toen heel eventjes naar normal teruggeschkeld en als je dan instinct doet, kan je alle points of interest zien.
    nadien toch maar snel terug naar Hard gegaan, want het is best lame als je al die points al kan zien :+

17. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    wel cool in die missie, bij het eendenschieten, schoot ik die 2 agenten dood. Niemand die reageerde op de schoten omdat het een oefenbaan is haha lol. Daarna trouwens die baas ook maar door zn kop geschoten:thumbs:

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kun je nou eigenlijk saven op de moeilijkheidsgraden zonder checkpoints?

19. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    nee en je kan ook niet saven. Het zijn checkpoints.

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    En alleen op Easy, Medium en Hard kun je gebruik maken van de "Additional Checkpoints". Op Expert en Purist kan dit dus niet. Ik heb gisteravond alleen heel ff het eerste level gespeeld (en niet eens uitgespeeld, ben binnen in de villa gestopt), maar daar zag ik nog niet echt het nut van die additional checkpoints. Ben in de tuin 2 van die checkpoints tegen gekomen en binnen pas 1 ofzo. En game autosaved ook, dus volgens mij is het zonder ook wel te doen. Maar ik weet natuurlijk niet lang verdere levels zijn en hoe vaak er dan geautosaved wordt. Ik hou het iig voorlopig ff op Hard, zeker als ik lees dat vijanden je erg snel opmerken. Voor de achievements maakt het ook niet uit of je op Hard, Expert of Purist speelt trouwens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina