[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  2. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    En dat is zo jammer aan pyromancy, dat heeft de game een stuk makkelijker gemaakt. Pyromancers is naar mijn idee de makkelijkste class om de game mee door te spelen.

    Ik heb zelf dat ook geprobeerd, maar lukte mij niet zo heel goed. Dus ik heb zelf een andere tactiek bedacht die naar mijn idee veel beter werkte.
    Ik liep constant naar achteren waardoor hij vrijwel al zijn aanvallen miste. Op het moment dat hij me een keer raakte dronk ik een estus flask terwijl een pilaar tussen ons in stond. Maar op het moment dat hij een grab wilde doen of een kick, miste hij deze ook constant en had ik een opening om tikken uit te delen. Duurde iets langer, maar ik ging nauwelijks de fout in. Parrying vind ik gewoon te tricky. Kans dat ik net een verkeerde timing heb is groot, waardoor je soms in zijn 3 of 4 hit combo kan komen.
     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Een parry uit kunnen voeren helpt je hele playthrough enorm, misschien een keer oefenen? ;)
     
  4. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Niet nodig gehad, mijn speelstijl was prima voor twee playthroughs lang.
     
  5. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben level 61 en zit momenteel aan de eerste bonfire van Anor Londo, ben ik overleveled of juist underleveled? 8)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik parry alleen slappe tegenstanders, als ik weet dat ik mag missen :+ Anders turtle ik gewoon alles

    heb nu black iron volledig geupgrade en ben iets van soul level 70 (moet alle lord souls nog doen maar heb de gebieden al wel verkend) en ik ga er nu vrij makkelijk doorheen

    in Demon ruins maar 1 keer dood gegaan omdat ik two handed op al die mini Capra demons afrende :+

    Maar geen enkele moeite met de bosses. Lost izalith ook al tot de Boss deur verkend maar ik was daar eigenlijk alleen om de Sunlight maggot op te halen (wil naar Tomb of the Giants)

    Vind de DLC gebieden wel lastig, die grote fuckers in Royal wood zijn niet te turtlen, ze beuken veel te snel door mn block heen. En een beetje strafen zijn ze ook niet van onder de indruk

    je SL zegt niet alles, als jij al je souls aan levellen hebt uitgegeven heb je vast je gear nog niet heel erg sterk gemaakt? Ik heb in Anor Londo enorm veel souls uitgegeven bij de Giant Blacksmith om mn armor te upgraden en dus totaal niet gelevelled

    maar denk dat je een beetje aan de overlevelde kant bent, volgens mij was ik daar 55 ofzo
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  7. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Elite Knight armor, best wel sterk hoor.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vind ik ook een erg mooi setje om te zien, maar vergeleken met Havel's set of volledig geupgrade Black Iron ben je nog best wel kwetsbaar.

    Ik neem aan dat jij ook een soort tank character bent? Ik heb Anor Londo doorgespeeld met Havel's armor, Chloranthy ring , Ring of steel protection en als wapens een 100% physical block schild (weet niet meer welke) en Black knight sword +5
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Tering wat een tank ben je dan. Ik vind dat zelf echt vreselijk, je bent dan namelijk zo intens traag, zelfs met Havel's Ring.

    Prima armor set, maar probeer nu wel te kijken voor andere armor sets. Met name vanaf dit moment gaat 't wel pittiger worden. (Anor Londo is echt een bitch) Kijk misschien ook eens bij Dohmnall of Zena (merchant die te vinden is in het eind van de Depths (voor de deur naar Blighttown), als je hem daar al gesproken hebt zit hij onder het aquaduct bij Firelink Shrine, richting de Undead Burg). Hij verkoopt boss armors, waar ook goede armor sets tussen zitten. Daarnaast is wat Delphiki al zei, de Black Iron armor set een prima set alleen wel zwaar. Dus als je liever snel wilt blijven bewegen moet je misschien naar iets anders kijken. Ditzelfde geldt dus ook voor Havel's Armor. Havels Armor is qua stats erg goed, alleen je bent gewoon immens traag en daar moet je erg aan wennen. Ik heb toch wel echt gemerkt dat snelheid mij soms wel echt gered heeft in de game, dus ik probeer altijd onder de 50% equip load te blijven.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Idd echt een tank, heb nu Cloranthy en de ring of Fap en ik kan me dus aardig staande houden. (Havel armor heb ik dus vervangen met Black iron +5 omdat Havel echt te lelijk is)

    Het is wat minder spectaculair dan iemand die vooral in Dex investeert, elk gevecht is bij mij vooral een kwestie van wie de langste adem heeft
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ring of Fap? :+
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  13. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik eens een domme vraag stellen? Hoe geraak je onder het aquaduct???
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    springen!

    je loopt gewoon van Firelink af richting t aquaduct maar blijft zo laag mogelijke (daar waar die 2 hollow mannetjes staan te wachten tot je ze plet)

    Dan neem je een aanloop en spring op het aquaduct en loop je voorzichtig om de pilaren heen naar achter en dan zit daar een mannetje.

    Ik zag m voor t eerst zitten toen ik net Smough en Ornstein had verslagen, hij verkocht toen Smoughs armor (volgens mij omdat ik die als laatste dood had gemaakt)

    Is btw ook hele goeie heavy armour, misschien qua heavy nog wel beter dan Havel. Maar te lelijk om te dragen :+
     
  15. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Bam, net de Quelaag afgemaakt. Welke kant op gaan is het beste? Ik kan de Valley of Drakes in lopen, maar die naam bevalt me echt niks. Terug naar de Undead Parish dan maar en dan door die deur die net open is gegaan?

    Is er trouwens een shortcut vanuit Blighttown naar Firelink Shrine? Ik moet m'n Estus Flask nog upgraden.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bij het waterrad omhoog en dan door de valley of the drakes is de kortste weg naar Firelink vanuit Blighttown

    Heb je de andere bel al geluid?

    Dan zou je nu naar Sen's fortress kunnen gaan (dus die deur die eerst dicht zat bij de bonfire bij de smid in Undead Parish)

    Of je kan even lekker in Darkroot basin gaan rondklooien of de catacombs s proberen , gewoon kijken waar je wat vooruitgang kan boeken :+
     
  17. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  18. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Black knight armor gevonden, ik eerst erg blij want die overtrefde mijn elite knight armor ruimschoots die ik al sinds Dead Parish draag.

    Blijkt het nu dat ik twinkle titanites nodig hem op die te upgraden :eek:, wat een dikke tegenvaller..... Zal dus nog wat verder met mijn Elite armor doen.....
     
  19. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Umm. Hoe heb jij de Black Knight armor nu al gevonden? :+
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die twinklings kun je gewoon kopen bij de giant blacksmith in Anor Londo, kosten wel 8000 per stuk maar als je een paar keer goed door Anor heen veegt kun je er aardig wat kopen

    en je kan er ook aardig wat ruilen met snuggly

    http://darksoulswiki.wikispaces.com/Snuggly

    4 in totaal en het kost alleen wat moss, waar je inmiddels vast meer dan genoeg van hebt


    edit:// En hoe de hell heb jij de Black knight nu al gevonden? Bedoel je niet de Black Iron set? Die je in de grote kathedraal in Anor Londo vind?

    Black knight kun je pas vlak voor t einde krijgen (maar ziet er wel vet uit)
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2012

Deel Deze Pagina