[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0

Er zitten maar een paar checkpoints in elke missie. Je moet ze soms even een beetje zoeken. Je ziet ze meestal aan een groen licht waar je door middel van de Y knop je checkpoint kan activeren.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Net even de eerste missie gespeeld. Heerlijke game, met een maatje kijken wie het slimste idee heeft. Helemaal top. Ik heb de eerste missie al 4x opnieuw gedaan, telkens iets anders proberen. Dat is voor mij een Hitmangame.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hitman Absolution held back by current gen, next game 'technologically impressive' is mogelijk next-gen

Heel verhaal....

Io Interactive has admitted that it was held back from achieving everything it set out to with Hitman Absolution, due to the "limitations of the current technology".

Speaking to Trusted Reviews, art director Roberto Marchesi revealed that Microsoft and Sony's aging Xbox 360 and PS3 systems "limited the game", but added that "working with a proven platform is not necessarily a bad thing".

"It's always a give and take," he said. "You also have to balance it with the gameplay; is it really a loss to the game or not? Sometimes you have an idea and you think it's really good but when it gets removed from the game and no-one notices maybe it wasn't such a good idea to begin with.

"We have learned so much compared to when the consoles first came out, we can push so much more."

Marchesi revealed that the studio is "actually making a game now [i.e. not Hitman!] that is impressive from a technological point of view."

Whether that's a next-gen title or not, though, Marchesi isn't saying.

However, regardless of what platform that title is scheduled to hit, Marchesi doesn't expect the first wave of next-gen titles to be anything more than 'upscaled' versions of current generation counterparts.

"The first games that will come out for the next generation of consoles will probably be just like an upscaled version of everything," he continued.

"All the textures will be ramped up twice, the resolution, everything… it's just going to have more polygons – that's really just a brute force approach to making great-looking games and in a way it's much more of a challenge doing it with this current generation."

Despite Marchesi's comments, Hitman Absolution is certainly one of the better looking games on Xbox 360 and PlayStation 3 - but looks aren't everything.

Hitman Absolution releases on Xbox 360, PlayStation 3 and PC tomorrow, November 20

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Lees elke dag even in dit gedeelte en heb er echt steeds meer zin in; zoveel mogelijkheden!

Hoop dat ik er straks een beetje uit kom. ;-) Vermoed dat er een goede tutorial in zit om alles te leren? Of gaan ze er vanuit dat je het meeste kent van vorige delen?

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Nogal open deur :+

6. Flieber.

Flieber. Fryslan Boppe!

Leuk Bevonden:
    0
    Awesome ik heb 'm binnen!

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Er zit een tutorial in. Ze gaan er ook niet vanuit dat je het meeste kent, daar deze game toch even wat anders werkt op sommige punten.

Het is voor mij de game van het jaar vooralsnog, die 3 missies die ik gespeeld heb tot op heden hebben mij al meer plezier gegeven dan menig andere release in 2012,

8. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb een vraagje voor de mensen die de Benelux Edition hebben.

Ik kan de normale editie voor €37 halen. En de Benelux voor €46,50.

Bij de Benelux editie krijg je 3 extra wapens.

Zijn die 3 wapens de meerprijs waard ?

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo die figure van prof. deluxe versie is wel tof. Maar goed, fuck dat. Hopelijk morgen binnen.

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal top dus, zie net dat die verstuurd is! Heb volgende week de hele week om te spelen en studeren! Heb er gruwelijk veel zin in. Normaal bij een spel is het de zoveelste shooter, racer, etc met enkele vernieuwingen, maar dit is voor mij een nieuw concept. Enfin, nog even geduld en dan begint het verkleedpartijtje.

11. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    jep. maar ik ga er dus niet gunblazing doorheen. heb tot nu toe nog niemand doodgeschoten. targets enkel met het ijzerdraadje. en een enkele keer een guard ge-subdued.

12. matthijs007

matthijs007 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Pff wat een baggergame. Meer Splinter Cell Conviction dan Hitman. Er zitten maar enkele grote sandbox levels in zoals in vorige delen. Snap niet hoe jullie zo positief kunnen zijn over deze belabberde game vol met slechte AI en Instinct wat gewoon een kut systeem is. Het slaat nergens op dat een guard die 30 meter in een ruimte verderop staat mij kan herkennen. En waarom kun je naar buiten kijken als je in een kast of dumpster zit terwijl die guards er gewoon buiten staan en ze naar je op zoek zijn?

Daarnaast is het verhaal extreem kut, wat een irritante kutgasten de hele tijd. Later in het spel heb je een level waarin je een nieuw pak koopt. Dat is serieus het hele level, je koopt een pak.

Bahbah, 6/10 van mij.

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Zonde dat het niet bevalt, maar vind jouw taalgebruik iig beneden peil. Is toch nergens voor nodig?

Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat vrees ik ook een beetje met dat Instinct systeem. Niks tegen dat soort gameplay systemen maar het feit dat die meter gevuld moet worden dicteert vaak een beetje de opbouw van een level

eerst wat opties voor stealth takedowns etc en dan een stukje waar je je instinct weer nodig hebt.

niks mis mee tot je zonder instinct wilt gaan spelen. Vond t in COnviction iig bijna niet te doen zonder mark& execute, je werd bijna gedwongen om t op 1 bepaalde manier te doen. Hoop dat dat bij Hitman meevalt

15. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje heel erg jammer dat de makers er allemaal troep in moeten stoppen.. Hou het gewoon bij dezelfde gameplay als blood money en de delen daarvoor. Dit deel is de slechtste Hitman uit de hele serie! En waarom? Omdat ze niet verder gaan op de succesformule, die er al vanaf deel 1 in zit. Ik zie in dit spel duidelijk dat ze zich richten tot de jonge gamers onder ons (12+). Als excuusje voor de wat oudere gamers: Ja maar er is ook een moeilijkere difficulty... Nuff said:b:
    Hitman serie = Assassinated. Geboren is: Guy with magic powers that also kills sometimes. Instinct is echt te lame voor woorden by the way.

Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Daarom ga ik ook gewoon op PURIST spelen.. Alles daaronder is gewoon casual stuff wat me niet bevalt

17. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Me2, oldschool hitman FTW :thumbs:

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Damn wat een zwaar afwisselende reacties.
    Begin nu ook wel zwaar te twijfelen om hem aan te schaffen.

Zo jammer dat alles zo "mainstream" moet tegenwoordig.

Zelf een groot fan van de oude splinter cell,hitman en ninja gaiden,s.
    Maar als ik het hier en daar zo lees gaat hitman toch een beetje dezelfde kant op.
    :'-(

19. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Lekker positief allemaal..

En Matthijs waarom geef je hem een 6? Die belabberde game is toch een en al kut volgens jou?

Ik ga hem morgen gewoon halen, lees en hoor alleen maar positieve dingen. Zal het morgen allemaal wel zien.

20. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Heb de game nog niet uit maar denk dat ik dit DE game van 2012 vind. Assassins Creed 3 was vet maar deze game heeftzoveel mogelijkheden.

Geen een game is perfect, deze ook niet. Maar het is zo tof om op verschillende manieren de levels te doorspelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina