Ja Heb de demo gespeeld en ik vind de classic modus een fijne toevoeging. Ziet er fris uit en barst niet uit zijn voegen door de hoeveelheid opties. Bij voorgaande FM delen begon ik altijd volle moed maar door de vele opties stopte ik er vaak snel mee.
Is deze game nu eindelijk noobtoegankelijk met de nieuwe opties en verwijderde dingen waarover ik lees??? Heb al heel lange tijd geen management game meer gespeeld namelijk en ben benieuwd. Iemand een goede Nederlandse review gezien die de dingen goed verwoord?
Heb hem daarna niet eens meer gespeeld. Ben sowieso helemaal klaar met FM, doet me echt helemaal niets meer. Sinds 2008 teveel gespeeld, moest gewoon shit verwijderen omdat het verslavend was. Nu is het toch wel care... gelukkig.
Nee, niet zolang we niet op Earth staan. Ik denk dat ik deze maar ga halen. Classic mode is een zeer goede toevoeging imo en ben het ook met de reviews eens. Bovendien kan je altijd switchen naar de gewone career mode of overnieuw beginnen.
Hahaha met Feyenoord het kampioenen bal bereikt.. Moest ik tegen man utd en met 7-0 aan de broek! Verder bij basel en valencia misschien dat ik nog europa cup kan halen!
http://community.sigames.com/showthread.php/334221-FM13-Holiday-Project-1-England- Iemand is op vakantie gegaan, voor een paar honderd jaar...
Nu even niet. Was goed opweg met FC Dordrecht, eerste jaar gelijk kampioen. Daarna 3 seizoenen op rij vijfde geƫindigd, het volgende seizoen had ik een Braziliaanse super regen heel goedkoop kunnen oppikken en zo wilde ik eindelijk top 4 halen voor Europees voetbal (want verloor elke keer in de play-offs ). Alleen toen kwam er een update en mijn tactiek werkte helemaal niet meer, stond na 10 wedstrijden in de degradatie zone en toen had ik er even geen zin meer in.
Heb het vorige week gekocht op de steam sale. Ben bezig met Heidenheim in Duitsland. Beginnen in de 3e divisie. En ben nu bezig aan me tweede seizoen in de Bundesliga. Was 8e geworden. Geen europees voetbal helaas.
Jammer dat bij die classic mode er niet wat meer opties zijn voor aantal competities en grootte van database..
Begonnen met Rangers in de Scottish third division. Na de zomer is hiet voor anderhalf jaar niet meer mogelijk spelers te kopen. Zit nu februari eerste seizoen, dit seizoen kampioen worden is gemakkelijk, hoop met hetzelfde materiaal volgend jaar ook kampioen te worden (moet wel te doen zijn). Daarna eindelijk weer spelers kopen.