Crash time 5 demo online, Need for speed beater Ongelovelijk, na het eerder al sterke Crash Time 4 toch weer een opvolger. Spel is snel, uitgebreide landschappen en toch ook wat realisme. Zie ook mijn recensie van deel 2! http://www.gamer.nl/community/review/48923/crash-time-2-demo-review-door-metalsonic
Disney Epic Mickey 2: Gamedemo Bestandsgrootte: 1.13 GB Downloadbare demo NHL™ 13 Bestandsgrootte: 1.33 GB DmC Devil May Cry - Downloadbare demo Bestandsgrootte: 1.30 GB
Solo lijkt het me echt niet leuk om te doen. Zo overduidelijk dat je het met 2 man moet doen, gezien je de tutorials en button prompts van Oswald ook krijgt te zien. Budgetbak titel. En dan ook alleen omdat het Disney is en ze zo een games tegenwoordig niet echt meer maken.
Ik had echt me twijfels over de nieuwe DMC maar na de demo gespeeld te hebben krijg ik er wel zin in:b:
Ze hadden ipv die Epic Mickey game beter een HD-versie van die oude Mickey en Donald co-op platformer kunnen maken (World of Illusion)
Mickey Mouse Magical Quest voor de Super Nintendo is de leukste. Die heb ik een paar jaar geleden nog uitgespeeld.
Ja, zit Mickey daar op een quad dan? Straks ga je Split/Second ook nog 'Disney' noemen. Dat Pure (en S/S) zijn uitgegeven door Disney maakt het nog niet 'Disney'. Je weet best wat ik daarmee bedoel.
LEGO® In de Ban van de Ring™ - Demo Bestandsgrootte: 453 MB Just Dance® 4 - Demo Bestandsgrootte: 517 MB
Dead Space 3 Demo Bestandsgrootte: 1.93 GB edit Holy shit, november de laatste post? Jullie moeten gesnakt hebben naar een nieuw filmpje van mij!