Klopt, de ingeleverde versies moeten gelijk zijn aan de versie die je wil pre-orderen. Met boekje ook natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
Beetje gaar commentaar daar bij XGN, maar ziet er goed uit! Hoe zit het met jou vorderingen dan NLlegendkiller?
Goed hoor, ben aan het rushen op m'n reviewprofiel en rustig aan het spelen op m'n eigen profiel. Game leent zich perfect voor het laatste, er is genoeg te ontdekken en te vinden. Overigens is er minder screen tearing in de 360 versie in vergelijking tot de XGN (PS video.
Ah mooi om te horen! Hij valt dus alles behalve tegen? haha Voor de geïnteresseerden, vanaf 21.00u een livestream met gameplay van IGN: Klik
Ach ben zeker niet bang. Het word geen game voor de massa maar de reviews gaan echt niet lager dan een 8.5 komen denk ik.
Béétje gaar?? Wat een fucking dwarrel !!!!!!! Na 2 minuten die kutstem en grappen aangehoord te hebben heb ik hem maar weggeklikt. Jeez n00b
Hij zit met een 360 controller op de bank. En ja ja ik weet dat dat niks betekend. Maar diegene die hem speelt is hem momenteel ook aan het reviewen. Dus ik denk dat wat die nu speelt echt de 360 versie is. Al is de video kwaliteit nog steeds crap. Damn XP punten is tof. En dan skills kopen.
Ziet er gewoon awesome uit. Lijkt dat ze alle negatieve punten uit FC 2 hebben verwijderd en alle positieven punten nog eens verbeterd hebben.
Ziet er echt heel cool uit inderdaad. Er is ook veel te kopen en te customizen zeg, wow. Ik weet niet hoeveel tijd ik nou echt zal spenderen met een camo skin op mijn guns te zetten, maar het feit dat het kan is gewoon gaaf.
Zo 2 uur gameplay rijker, ziet er inderdaad zeer tof uit allemaal! En morgen 18.00 review van IGN online