[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Op hard uitgespeeld? Heb je er doorheen gerusht ofzo? Sjeez. Ik speel gwn op purist en dan zullen we wel zien of het de game is of dat het meer over jou zegt

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu de campaign op hard aan het spelen. Op sommige stukken nog best moeilijk. Ook vind ik een beetje onduidelijk wat er gaat gebeuren als je bijvoorbeeld een alarm systeem af laat gaan of een stereo apparaat saboteert. Het is (naar mijn mening) niet echt duidelijk wat deze afleidingen voor effect hebben op de NPC's. Kan er ook volledig naast zitten hoor..... :9

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nou, tutorial bevat al meer stealth dan die van Blood Money. Tof tot nu toe, maar blijf sceptisch. Grafisch nice, behalve sommige animaties. Zelfs in Blood Money liep 47 netjes een trap op, nu kan dat blijkbaar niet meer. Speel op hard, checkpoints zijn wel handig maar zo dom. Checkpoint herladen en iedereen is er weer, de fuck. Why IO, why. Vroeger kon je saven tijdens een missie en vervolgens precies herladen vanaf dat moment. Beter verbeteren ze dat in een patch, raar hoor. 8)

4. matthijs007

matthijs007 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Stealth als in van cover naar cover ja. Niet stealth zoals in vroegere hitman games gewoon in het open zicht in een goede disguise rondlopen zonder raar te doen zoals ineens gaan lopen bukken en shit. Dat kan hier gewoon op hard. De vijanden zijn minder snel suspicious omdat je als een gek ineens achter een muurtje gaat lopen kruipen :'-(
    . Checkpoints zijn idd te gaar voor woorden.

Maargoed er waren heel veel developers van het oude IO weggegaan voor het maken van deze game. De director Tory Blystad had meerdere malen gezegd dat vorige games te ingewikkeld waren voor spelers etc blabla.

Het is toch zwaar irritant dat mensen enz weer respawnen zoals guards die je bv knockout slaat of gewoon dood maakt, je pakt hun disguise, komt bij een checkpoint, je gaat dood of word gepakt dus je reload het checkpoint maar waarempel iedereen leeft weer maar jij hebt wel de kleren aan van die dode ( nu weer levende ) dude.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop de game morgen binnen te hebben en dan zie ik alles wel. Maar dat ze nu voor cover gegaan zijn ipv dat je maar tegen een muurtje ging staan om om het hoekje te kunnen kijken is gewoon echt beter, dat weet ik zeker. De rest zie ik wel.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben een groot fan van Blood Money, en ik vind Absolution geweldig. Verveelt geen moment, ik ben blij dat de game er is. Ik denk dat BM mijn favo blijft, dat wel. Maar ik geniet van deze game, lekker uitgebreid en straks los met de contracts mode.

En ja, ik had daar liever een spoiler gezien. Want ik was daar nog niet, en wil graag alles zelf ontdekken. Daar kun je ook even bij stilstaan ipv voor een ander te bepalen dat iets vertellen over een later lvl geen spoiler is.

Overigens was de AI in BM ook niet denderend, ik denk zelfs dat de AI van Absolution beter is.

Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom komen er bij mij wel agenten naar me toe als ik loop te bukken of raar doe?

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Welke moeilijkheidsgraad speel jij het?

9. matthijs007

matthijs007 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Omdat ze je al gespot hebben? Als je zorgt dat de pijltjes op dat gele rondje niet vol laat lopen dan komen ze niet achter je aan.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hard, wat dan?

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jij zegt de vijanden kijken niet raar op als je achter een muurtje loopt te bukken. Bij mij kwam er gelijk een agent van wat doe je voor raars. Zal wel weer een verschil in difficulty zijn.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Waar vind ik gif in King Of Chinatown-level? Of hoe kom ik er überhaupt aan.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Bij zo een vistent

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vanuit t begin van t level helemaal rechtsom lopen, dan loop op gegeven moment tegen een hek aan waar achter een graafmachine bezig is. Daar ga je naar rechts en dan loop je tegen een kraam aan. Rechts daarvan staat en kraampje/karretje met een vrouwelijke kok en daar links van ligt de giftige vis. Je moet wacht tot zij zicht van je af draai en d'r groente ofzo gaat snijden, dan kun je de vis pakken. Afhankelijk van je moeilijkheidsgraad moet je ook nog wacht tot de agent aan de andere kant van het karretje zich ook nog wegdraait. Zodra hij dit doet, meteen de vis pakken voordat dat vrouwtje zich weer terug draait.

EDIT: Iemand nog antwoord op mijn post bovenaan de vorige pagina? Hoe je bij King of Chinatown de maximale score kunt halen??

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Geen idee. Je kon ook nog ergens het licht saboteren. Weet niet waarvoor. Ik heb gwn zn eten vergiftigd

Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Gewoon benieuwd :)

17. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in de missie in de rechtbank. De bewakers die er rondlopen hebben heel snel iets door wat niet klopt. En het publiek bij de rechtszaak die bezig is slaan snel alarm als ze iets zien wat niet klopt.
    Wel mooi in de oude stijl van een rechtbank gemaakt.

18. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0

Ik bedoelde blood money. Maar in absolution heb je geen eigen schuur of zo met al je wapens die je hebt verzameld. Het is niet zo dat ik blood money slecht vond hoor, maar de verbeteringen in absolution vind ik er goed uitzien.

19. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
  20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Lang gedaan over het 3e level zeg op purist.. Maar uiteindelijk goed te doen.. Denk alleen dat het later wel erg pittig wordt haha. Je moet echt goed de weg kennen in de levels namelijk

Ik ben naar beneden gegaan het riool in.. Die ene engineer of whatever het is gesubdued en zn kloffie aangetrokken.. En ik kon gewoon zo via de voordeur het gebouw in.. Vriend van me heeft het weer helemaal anders gedaan, leuk dat het op zoveel manieren kan..

Op de bovenverdieping had ik echter wat problemen,.. ik ging door het raam van die DJ, nadat ik zn speakers had gesaboteerd.. maar ik wist niet wat ik daar moest doen want eenmaal boven buiten bij die ramen zijn er zoveel guards..

Toen nog es zitten kutten met ramen waar je doorheen kan maar echt geen idee waar ik heen moest haha.. Uiteindelijk een raam gevonden naast die deur met die keycard, (heb vernomen van vriend van me dat die keycard in die kamer ligt met die schoenenverkoper) die bewaker weggelokt met een radio en door het raam geklommen

Op de 8ste verdieping gewoon door het raam direct rechts nadat je die beer bent gepasseerd en de bewaker de andere kant op keek..

Laatst bewerkt: 21 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina