Lang gedaan over het 3e level zeg op purist.. Maar uiteindelijk goed te doen.. Denk alleen dat het later wel erg pittig wordt haha. Je moet echt goed de weg kennen in de levels namelijk
Ik ben naar beneden gegaan het riool in.. Die ene engineer of whatever het is gesubdued en zn kloffie aangetrokken.. En ik kon gewoon zo via de voordeur het gebouw in.. Vriend van me heeft het weer helemaal anders gedaan, leuk dat het op zoveel manieren kan..
Op de bovenverdieping had ik echter wat problemen,.. ik ging door het raam van die DJ, nadat ik zn speakers had gesaboteerd.. maar ik wist niet wat ik daar moest doen want eenmaal boven buiten bij die ramen zijn er zoveel guards..
Toen nog es zitten kutten met ramen waar je doorheen kan maar echt geen idee waar ik heen moest haha.. Uiteindelijk een raam gevonden naast die deur met die keycard, (heb vernomen van vriend van me dat die keycard in die kamer ligt met die schoenenverkoper) die bewaker weggelokt met een radio en door het raam geklommen
Op de 8ste verdieping gewoon door het raam direct rechts nadat je die beer bent gepasseerd en de bewaker de andere kant op keek..