[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel vet toen ze vroegen van wat vind je niet tof aan de game. Dat die gast alleen kon komen met dat die wat problemen had met drivers op de PC en het verhaal misschien wat standaard is. Standaard revenge verhaal eigenlijk. Maar hij vond het wel tof hoe het ontwikkeld dat revenge verhaal.
    En hij heeft de game volgens mij uitgespeeld en heel lang gespeeld. Van wat ik zo kon horen.

2. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Ja klopt, hij zei op een gegeven moment dat die hem een keer rustig heeft uitgespeeld en op een rush manier (ging die eerst voor alle radio towers etc).

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Van wat ik ervan heb gezien ziet de 360 versie er prima uit, met duidelijk veel minder tearing dan de PS3 versie. Hopelijk blijft het eiland interessant met gave sidequests en dingen te doen. Ik speel nu Crysis en de jungle is heel groot en alles, maar de omgeving 'nodigt' totaal niet uit om te gaan verkennen erin, hopelijk FC3 wel.

4. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Eigenlijk moet je zo'n spel als dit op de pc spelen of de Xbox 720, alleen één probleempje, die is er nog niet ;) Maar dan komt de sfeer echt tot zijn recht.

Ik vraag me af of ze eerdere uitspraken kunnen waarmaken, want die zijn erg hoog gegrepen.

Beelden op de E3 kwamen uit een high-end PC, maar Ubisoft gaf in een interview aan dat ze meer dan 100% in staat zijn dezelfde graphics op de consoles te behalen.

Producer Dan Hay gaf aan dat Far Cry 3 “ongelooflijk op de PlayStation®3 zal zijn en fantástisch op de Xbox 360.” Dan vervolgt: “Far Cry is een franchise geboren op de PC, maar we hebben ondertussen zoveel ervaring op de PS3 en Xbox 360 om het beste naar boven te halen“.

Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nou aan de PS3 video van XGN te zien is het overduidelijk de allerminste van de drie. Helaas voor de mensen met alleen een PS3. Maar er is dan toch iets misgegaan.

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik wil niet al teveel op filmpjes afgaan en het uiteindelijk zelf maar ervaren.. Zoveel vergelijkende filmpjes heb ik van Far Cry 3 nog niet gezien. Als één het kan weten dan is het de producer van het spel, die zegt dat het ongelooflijk wordt op de ps3. Al kan je dat op 2 manieren uitleggen ;)

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik raad je aan Dead Island eens te gaan spelen. Geen uber game, maar de sfeer is goed en je schrikt je vaak genoeg rot. Fysiek vind ik de game wel een beetje vreemd, maar als het gaat om de quests, vooral side, en de mogelijkheden om te customizen, dan zit je wel goed. Eiland van de game is ook goed vormgegeven en vooral grafisch vind ik de game verre van tegenvallen. Op sommige momenten is de game gewoon erg mooi, met name in de verte. Dit deed het hem voor mij wel een beetje, samen met de erg goede vormgeving. En hoeveel zombie RPG's hebben we nu op de 360 of in het algemeen?

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dead Island heb ik. Ik moet er weer even mee verder gaan in co-op, zeker nice idd!

Reviews!

CVG, een van de weinige sites waar ik echt om de reviews geef:

9.4

http://www.computerandvideogames.co...-shooter-could-be-the-years-best-game-review/

Eurogamer zelfs een 10 8)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.726
    Edge geeft de game een 8. Dat is bij andere reviewers een 10, dus een must buy. :+

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol idd als Edge al een ruime voldoende geeft. Zei toch dat deze game makkelijk 8.5/9.0 ging worden. Heb wat andere reviews gelezen en de laagste die ik nog tegenkwam was een 8.5 Official Xbox Magazine. Meest voorkomende nadeel. MP en de Co-op gedoe. Doet niks nieuws en is gewoon standaard. Snap nooit waarom ze het erin stoppen. Zonde van de tijd imo. :)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar CVG noemt het weer juist erg cool, de co-op :). Hoe dan ook, met een 25 uur durende storyline en heel erg veel sideshit om te doen....laat maar komen!!!!

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke. De andere zeggen dat het redelijk standaard is. Alleen maar vijanden schieten en wat bommen plaatsen. Niks tactisch of een andere manier zoals in de SP. En als je niet met zijn vieren speelt de enemies teveel worden voor drie of twee man.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hmmm...maar ja..weet je, het boeit me niets want ik zal de co-op toch amper spelen. De meeste vrienden van mij halen de game niet gelijk omdat ze gewoon al teveel games hebben. Niet dat dat niet voor mij geldt ;)..maar kom op zeg, ik wilde deze al hebben sinds E3 2011.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee mij ook niet. Wilde alleen het negatieve punt bekend maken.
    Ik haal hem volgende week ook niet. Heb het dan best druk en moet ik geen afleiding hebben. Haal hem over een paar weken. :)

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als het zo erg was had iedere review het wel verteld denk ik. Heb gister tijdens de livestream ook niks gezien. En die was 2 uur lang.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok man, goed om te horen. Heb zelf er hooguit een kwartiertje van gekeken namelijk. Iemand op een andere forum zegt dit, lol:

Ubisoft hate Germany so they trash their games. Every other review says it's fine sooo I'll go with the majority on this one.

Dit klinkt vet (eurogamer)

Eindelijk stealth wat goed werkt? helllsss yeah!

19. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Sommige noemen het zelfs GOTY :D Ik lees alleen maar goede dingen en na alle teleurstellingen dit jaar hoop ik echt dat deze fucking goed wordt.

@ Kabuto

Weet je zeker dat het spel 25 uur duurt ? Dat is echt veel als je de sidequests er niet bij telt.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yes sir :D

A 25-hour singleplayer packed with pursuits

-CVG review

Dit stukje in die review ook

Deel Deze Pagina