[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Naar zulke controller kijk ik echt niet naar uit.

1- Het is ontzettend lelijk
    2- Te groot
    3- Geen 2de scherm nodig, geef dan de kinect 2.0 de functies via stem/gebaren..

Het is net als de Wii U dan, en ik ben er echt geen voorstander voor. Geef me maar de Xbox 360 controller maar verbeterd enz.

2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Tja, het is maar een prototype.

Mochten ze echt zo'n schermcontroller (belachelijke controller verdient belachelijke naam :+ ) doorvoeren, laat ze dan alsjeblieft de 360 controller blijven verkopen als classic controller, net zoals de wiiU nu gaat doen.

Cloudgaming zie ik al helemaal niet zitten. Online moeten zijn voor een Elder Scroll game? En de lag is het ideaalst ongeveer gelijk aan een 360 controller (100ms). Ik wil verbetering geen achteruitgang. :emo:

Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die mock up van de console ziet er wel slick uit zeg!

4. jooooooop

jooooooop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd naar de controller

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben benieuwd naar het hele systeem :)

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Inderdaad.

Als de eerste berichten kloppen dat de "New XBOX" 16GB aan geheugen heeft... hot damn.

Die mock-up ziet er wel erg slick uit. Ben benieuwd wanneer Microsoft de boel gaat presenteren. Zal waarschijnlijk wel weer tegen de 400,- eurootjes aan gaan hangen.

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat ding gaat toch een mislukking worden. Er is ook totaal geen hype volgens mij.
    Ik kan me nog herinneren toen de Wii uitkwam. Ik werkte toen even in een game winkel en die dingen waren niet aan te slepen. Mijn baas reed zelfs 3x per week naar Duitsland om ze daar maar te halen voor onze klanten.

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja idd ik zie het dit keer ook niet goed komen met Nintendo. Jammer hoor want heb altijd vanaf de 8bit tot aan de 64bit hun ge-support, net als bij Sega.

Ze hebben na de Nintendo 64 in mijn ogen gewoon echt verkeerde stappen gezet, ik heb helemaal niks meer met Nintendo. En we mogen nu dan ook wel stellen dat ze zich alleen maar op een jonger publiek richten (kiddy dus!!!) en het daar dus ook van moeten hebben, daar kunnen die paar 'volwassen' games niets aan veranderen. Dit is wel de eerste keer dat ik het echt heel somber inzie voor Nintendo, de Wii had nog iets van 'revolutionairs' door de besturing vooral, dat is met de Wii U niet echt het geval de nieuwigheid is er vanaf want de concurrent doet het nu ook.

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Toch jammer, had graag weer's Zelda en Smash Brothers gespeeld maar dan niet weer op een al verouderde console met 99% aan shit games.

Wist trouwens niet eens dat de WiiU al uit was 8)

En ik vind die 720 er echt niet uitzien, denk dan ook eerder dat ie juist vierkantig word in dezelfde stijl als hun Surface Tablet en Windows phones.

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind die fake Xbox console wel erg mooi juist.

Goed ook van Microsoft om de console gewoon Xbox te noemen. Vind ik prrrima.

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    +100

Zou hem zo meteen kopen!

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet echt even niet wat ik hier nou van moet denken, komen er dan twee soorten 'next gen' Xbox'en?

Xbox TV device rumor resurfaces, to be unveiled in 2013

Rumors of an Xbox TV device have resurfaced, and sources close to the matter have stated the “always on” device will run on core Windows 8 components.

According to The Verge, the set-top box will be competing with Apple TV by offering causal gaming titles and “near-instant” access to TV and entertainment services.

The device is part of a two-SKU strategy at the company, offering a lower cost alternative to the planned next-gen console in development.

Meanwhile, The Verge was told that the core architecture for the next-Xbox will be scalable, allowing it to run other devices – possibly adding a phone which could run Xbox Live in full.

Microsoft’s hardware line-up is to be unveiled next year, with a release scheduled just “ahead of the holiday shopping season.”

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    eh nee :confused: waar zie jij dat?

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee, my bad. Ik las het duidelijk verkeerd. Gevalletje van iets te snel doorlezen.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja er komen er 2 systeem

1 Xbox TV for de casual markt (apple , google TV concurent) voor XBLA games
    1 Xbox Durango Next Gen console

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat weet je redelijk zeker zo te lezen :)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Probleem is dat alles nog steeds geruchten zijn en dat er niks is bevestigd door MS. Hopelijk komt daar nog voordat de E3 begint wat duidelijkheid over, maar iets zegt me dat MS gewoon pas echt losgaat tijdens de E3. Sony schijnt juist de nieuwe PS te gaan onthullen tijdens een evenement wat zich nog voor de E3 afspeelt. Dat schijnt zelfs zeker te zijn....

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou ik nog geen geld op zetten

http://www.eurogamer.net/articles/2...-credit-rating-agency-downgrades-sony-to-junk

Sony zit echt in zwaar weer, en ik vraag me af of ze de gok nog wel aandurven

Want Google en Apple komen er ook aan inmiddels. Misschien niet volgend jaar maar dan wel het jaar daarna (en dan niet met een dedicated gaming machine maar wel met set-top boxes//tv- toestellen waar je ook spelletjes op kan doen)

Hoop van wel natuurlijk, hoop dat ze er nog een keer vol voor gaan. En eindelijk besluiten de handheld markt gewoon over te geven aan Nintendo en de smartphone bouwers

Gewoon weer een machine maken a la PSX en PS2. Degelijk qua hardware en absolute top qua games aanbod

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Das niet best nieuws :eek: we hebben Sony juist keihard nodig als gezonde concurrent!

Hopelijk zet Valve z'n plannen voor die Steambox anders kan Microsoft ons nog veel meer ellende flikken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina