even iets specifieker over het dikgedrukte: Nadat ik handmatig die drivers software had geïnstalleerd zag ik dat deze dubbel werd opgepakt door Windows, in het menu muisinstellingen resulteerde dit in 2 tabs van de betreffende software. Vervolgens dacht ik, dan verwijder ik weer wat ik net geïnstalleerd heb, dit resulteerde in het feit dat het apparaat volledig verwijderd is (bij muisinstellingen staan alleen opties voor een fysieke muis, bij apparaatbeheer staat alleen een standaard muis). De pc installeert niet meer automatisch de driver software die er origineel was na opnieuw opstarten (zoals dat gebeurd als je bij apparaatbeheer zegt 'drivers verwijderen').
Wanneer ik nu weer de gedownloade drivers installeer, krijg ik alle opties in de menu's wel weer terug. Als ik het apparaat dan wil 'starten', in het menu muisinstellingen, gebeurd er niks en kan ik niet met tab naar toepassingen (dat boink geluidje van 'onmogelijke actie' klinkt dan). Als ik dan alt+f4 doe en weer daar kijk, is het apparaat nog steeds niet gestart.
edit: Nou, weer andere gevonden op de Packard Bell site, ben benieuwd.
edit2: Nope, nog steeds niks. Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
fff hij doet het ineens. Alleen werkt mn scrollwheel-surrogaat nog niet.
Laatst bewerkt: 19 nov 2012