[PS4] [Vita] Gravity Rush

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 20 apr 2012.

1. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Wat zijn die andere 2 ? :p

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Uncharted en F1 2011, beiden op de Vita.

Laatst bewerkt: 30 jun 2012
  3. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Het is eerlijk gezegd wel een spel waar je van moet houden zeg. Zit pas in Chapter 4 maar tot nu toe vermaak ik mij echt opperbest :D.

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Toch maar halen deze game. Demo beviel erg goed en ik heb momenteel alleen nog maar Uncharted liggen voor de Vita :p

Joris, wat is je PSN?

5. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Hetzelfde als mijn Gamertag, JorisTheWise :).
    Ik ben niet veel online op mijn PS3 (heb ook niet veel trophies, de Xbox is mijn primaire console) maar mijn Vita wordt sinds ik hem heb (ongeveer twee weken) steeds vaker gebruikt :D.

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dan wordt het waarschijnlijk alleen maar leuker voor jou. Toen ik in chapter 4 zat, twijfelde ik of het nog wel wat zou worden bij mij omdat ik niets van het verhaal begreep. Maar dat is dus wel goed gekomen. Ga de DLC-packs ook nog aanschaffen. Maar eerst een PS-Netwerkkaart halen daarvoor :)

7. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb bij de game een voucher code zitten, iemand enig idee wat dat is? Staat er niet duidelijk op namelijk.

8. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is voor de gratis DLC die er bij hoort.

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Oké :) Bedankt voor de snelle reactie :D

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Moet zeggen dat ik me uitstekend vermaak met de game. De protagonist vind ik cool, erg mooie graphics, hele gave en unieke gameplay. Valt me helemaal niks tegen en Vita kan echt meer van dit soort titels gebruiken.

11. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Heerlijke game, binnen twee dagen uitgespeeld :+

Heeft iemand (een van) de drie DLC packs al geprobeerd, en is dat een beetje een goeie hoeveelheid gameplay voor 4 euro?

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zie deze post nu pas nadat ik al in het algemene topic had gepost, maar had de spypack gedownload. Voor die prijs kan je het wel dowloaden, maar ik was eigenlijk wel klaar omdat ik de platina al had. Andere packs heb ik daarom maar niet gedownload.

13. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Hoppakee, binnen drie dagen na aanschaf de platinum trophy gehaald :+ Heb ook wel vrij weinig anders gedaan dan Gravity Rush de afgelopen paar dagen :p

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik moet deze nog steeds spelen. :+
    Dat krijg je als je zowat alle platforms hebt; veel toppers, veel willen spelen maar niet het geld en de tijd om alles te spelen. :p Luxe problemen.

15. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Je bent niet de enige hoor haha bij mij staat deze game ook nog op mn lijstje met games die ik graag wil spelem :)

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gravity Rush demo geprobeerd en het is wel heel erg tof. Ik denk dat dit wel mijn volgende Vita game wordt. Wel erg kort die demo trouwens.:'-(

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Denk eraan; als je een Vita hebt. En als je Playstation Plus hebt. Vanaf vanmiddag gratis te downloaden. Gravity Rush. \o/

Had ik mijn abbo nu maar niet zo vroeg geactiveerd. Het loopt 4 december af. ~2 weken om Gravity Rush uit te spelen/eventueel Platinum te krijgen. Voldoende? :p

Ach, anders neem ik 3 maanden extra, is nog steeds goedkoper dan GR te kopen (helaas, want ik heb liever een doosje etc in handen wat voor altijd van mij is dan deze wazige digitale rotzooi(+)

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nu gewoon 3 maanden PS Plus genomen voor 15 euro, want dat is gewoon goedkoper dan Gravity Rush kopen. En misschien dat er de komende 3 maanden andere leuke titels op komen.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er zullen zeker nog genoeg leuke titels komen. Mijn probleem is dat het straks té veel is. :+ Was ook mijn probleem op de PS3. Je krijgt een lading aan games totdat je op een gegeven moment niet meer weet waar je moet beginnen. :p

20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Klopt, ik heb nu een jaar genomen zodat ik zeker weet dat ik nog wat leuke vita en ps3 spellen kan spelen. Ik laat hem morgen alleen ingaan zodat ik morgen lekker gravity rush kan spelen :D kan niet wachten !

Deel Deze Pagina