[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wallybal

    Wallybal Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, die K-9 unit is wel lache!
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke maps zitten in de moshpit ?
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Net sp op veteran uitgespeeld, is een stuk makkelijker dan de vorige Cods.. ook vond ik de variatie in MW3 groter. Wel een leuk verhaal met toffe filmpjes, vooral op het einde.
    alleen vond ik het moment dat je Menendez mag killen of vangen op het einde wel matig, bij MW2 was het einde epic en MW3 was ook zeeeer tof, dit vond ik wat onverwachter en minder
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag had ik het vermoeden dat de lag erg mee viel, maar persoonlijk ben ik een beetje klaar met de game/reeks jammer genoeg.
     
  6. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat het eindelijk wat beter. Enige nadeel is dat als je met randoms speelt bijna niemand UAV's gebruikt en verder ook niet veel andere scorestreaks halen.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is wel jammer dat er amper scorestreaks gehaald worden. Maar het probleem is eigenlijk ook dat áls je die haalt, je ook gelijk de tegenstander compleet rapet. KD krabbelt nu omhoog. Ben van 1.2 teruggekomen tot 1.62 atm. Win/loss blijft wel wat achter, maar dat is ook wat lastiger.

    Voor stinger hoef ik nog 1 challenge voordat ik goud heb, 10 player controlled zooi eruit halen. Tegenstanders halen echt nooit iets playercontrolled :{

    Sinds de update van maandag, lijkt het spawnen en de lag compesation wel verbeterd ja.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Weet niet wat er mis is, maar net stuk of 20 potjes gedaan en zowat geen kills en tig x dood,.... misschien wel te veel gespeeld. Morgen nog maar eens proberen.
     
  9. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om elite te kopen. Maar een vriend van mij zij dat elite gratis is. Ik kreeg wel een melding van koop nu elite premium. Wat is nou het veschil tussen de tratis elite en de betaalde elite?
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Bestaat premium nog wel? want Black Ops 2 gebruikt namelijk een season pass.

    Elite is verder gewoon een progje/app/site waar scores en statistieken te zien zijn.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb geen last meer van lagg. Speel nu vooral die bonus lobby; dus kleine maps waarin af en toe Nuketown voorbij komt. Vind Hijacked ook een vette map btw!
     
  12. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0


    Hoeveel kost een season pass? Wat krijg je allemaal bij debseason pass?
     
  13. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de season pass aanschaft ( 4000 ms points ) krijg je alle mappacks ( er komen er 4 als ik het goed heb ) wanneer deze uitkomen.

    Uiteindelijk is het voordeel van een season pass dat je minder betaald voor alle mappacks dan dat je ze los koopt maar het nadeel is dus wel dat je al betaald voor content die je nog niet hebt, of je de game nou nog speelt of niet.
     
  14. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou je aanraden? Die season pas nu kopen of over een paar maanden? Krijg je ook alle zombies mappacks?
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit Nuketown zombies in de season pass als je de hardened/prestige edition niet heb, ik weet niet of je deze map ook kunt krijgen zonder season pass.

    Wat ik je kan aanraden is toch wachten tot de eerste mappack uit is en dan op het internet kijken of het wat voor je is.
    Je moet jezelf afvragen of je het spel ook nog speelt wanneer de 2de,3de of 4de mappack uit zijn voordat je zo'n season pass koopt.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  16. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, hoeveel zombie mappacks komen erbij? Krijg je all deze zombies mappacks erbij? Kan je met season pass ook nuketown 2025? Ik had noet gepreordert dus heb deze map niet?
     
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Niets is nog bevestigd door Treyarch over verdere zombie maps maar ik neem aan dat elke mappack een zombie map zal bevatten net zoals bij World at War en de eerste Black Ops.
    Nuketown 2025 zit volgens mij niet in de season pass en is nog steeds een pre order exclusive.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nuketown is een pre-order exclusive tot dusver. Heb er één keer op gespeeld in een private match en dat was al hectisch genoeg. Mis de map dus totaal niet, mocht hij ooit verwijderd worden.

    Iemand trouwens enig idee of de verbindingen / hitmarkers / hitboxes beter zijn na de patch? ... of wat er überhaupt allemaal gedaan is?
     
  19. Woody27

    Woody27 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je wat specifieker zijn? Ik heb namelijk ook een al een zwikje camo's vrijgespeeld.
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het verbeterd. K/d ratio is ook flink omhoog gegaan sindsdien en heb 20x meer headshots. :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina