1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, kan een Ziggo kaart in, wel een aparte receiver daarvoor kopen.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    want? Ik ben echt een leek op dit gebied. Ik heb hier beneden een kastje met zo'n kaart er in. Als de kaart al in de tv past, wat moet ik dan met nog zo'n kastje?

    of bedoel je een hd receiver? het gaat mij nl alleen om digitaa, aangezien analoog er niet uit ziet op een lcd
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je bedoelt een CI+ CAM module ;)
    Je hebt de keuze uit Neotion of @Smit.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    gisteren met Ziggo gebeld. Ik heb een oud samsungkastje die alleen het digitale signaal verzorgd en dus ook geen hd. Mijn Panasonic P50G10 heeft wel een slot voor een CI+ module maar wordt dus niet ondersteund als ik de site moet geloven. De G20 wel |:-

    Kan je een dergelijke module ook 2e hands kopen? Want ik vind 90 nogal veel geld op een tv van 350 euro.

    edit: ik lees nu dat er nog een smartcard in de ontvanger moet. Zo'n module is 2e hands wel te krijgen voor 50, maar de kaart kost los ook weer 30....kan dat ook op een andere manier?

    edit 2: collega: de nieuwe tv's zijn al ziggo certified en hebben zo'n module al in zich, daar hoeft alleen een smartcard in. Is dit zo?

    het gaat om deze: http://tweakers.net/pricewatch/308267/samsung-ue32eh5300w/specificaties/
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden: