Daar wachten we ook met gezwollen geslachtsdelen op maar dat duurt nog een hele week Een vriend en een vriendin komen langs dus wou eigenlijk iets voor op het midden van de avond
En dan om de dood doorgeven? Had uiteindelijk maar Ridge Racer Unbounded gehaald. Snap niet dat die zo onder de radar is geschoven, stuurt lekker weg en lijkt veel op de oude (goede) Burnouts.
Zou nu Sleeping Dogs halen. Meer variatie in combat en toch weer andere engine en gameplay als je GTA 4 hebt gespeeld. Je ziet ook wel dat ze hebben kunnen leren van andere sandbox games.
Ik weet niet waar ik het anders moet vragen, maar hoe kan ik lego lord of the rings kopen via marktplaats? het lukt me niet en hij is vandaag uitgekomen in Amerika, dus dan moet het toch kunnen?
Als het spel er niet op staat kan je het niet kopen en als dat wel het geval zou zijn moet ie regiovrij zijn. De release hier is op 23-11.
Ik ben op zoek naar een racespel dat je offline met 3 of 4 spelers kunt spelen (splitscreen). PGR4 vind ik geweldig, maar kan maar met z'n tweeen gespeeld worden. Race Driver Grid en Burnout Paradise worden ook hoog gerate, maar kan ook maar met 1-2 spelers volgens mij. Iemand een goede tip?
Ik zit te twijfelen welk spel ik moet halen, het zijn 2 heel verschillende games maar ik wil ze allebei wel graag! Far Cry 3 of Forza Horizon?
Ik ben op zoek naar een kartgame. Ik twijfel tussen F1 Race Stars en LBP Karting. Iemand suggesties. Als het racen maar leuk is en de SP een beetje lang.
Is die niet alleen op de 360? Want daar game ik niet meer zoveel op. Die is aan het eind van zijn latijn en ik ga geen nieuwe 360 meer kopen.
die krijgt wonderbaarlijk genoeg goeie recensies inderdaad http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-16-sonic-all-stars-racing-transformed-review Klinkt als een aanrader edit:// Nee, die is ook op de PS3 (althans , bij die eurogamer review staat als Version tested: PS3 )