[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hoe ik m moet killen weet ik wel en ik ken ook alle mogelijkheden (heb ook alle challenges gehaald zoals ik al eerder aangegeven heb). Ik wil alleen heel graag weten hoe je de hoogst mogelijk score kan halen. Ik sta nu (gedeeld) eerste van NL met 269.445, maar het moet ook mogelijk zijn om 269.963 te halen en ik wil dus graag weten hoe. De manier waarop je King killed maakt namelijk niks uit qua punten volgens mij. Of maybe juist wel, maar dat weet ik dus niet en zou ik dan graag willen weten.

EDIT:
    Over die fusebox die je kunt saboteren:
    Dan gaat de tv uit van de agent die aan t einde van dat gangetje zit. Hij gaat dan op onderzoek uit en de fusebox repareren, jij kunt dan langs m sneaken. Alleen vanaf Hard en hoger staat er nog een tweede agent die niet weg gaat, iig nog niet dat ik gezien heb, maybe als je heel lang wacht.
    Als je er langs bent kun je naar boven naar t appartement van de drugsdealer. Daar kun je de drugs vergiftigen die King gebruikt en er ligt een sniper.

Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Die 2e guard ging niet weg op purist. En diegene die die fusebix ging fixen liep dan alweer terug. Ik heb al t idee dat niet alle dingen mogelijk zijn op purist. Zie mn verhaal over derde missie. Via het raam vd kamer van die dj naar de 8ste is niet mogelijk op purist. Te veel guards.

Als je eruit bent laat het weten. Ben zeer benieuwd.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    En met die vis kun je zijn koffie en drugs saboteren? 8). Neem aan dat ik die vis tussen het eten kan stoppen waar hij steeds gaat eten.
    Begin pas met een volgende missie nadat ik alle opties heb gezien, benieuwd naar Contracts. Maar die deed het nog niet gisteravond. 8)

4. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Misschien heb je hier wat aan;)

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dit is echt weer een game waar je moet nadenken. Vind em echt tof. Als je je route door het level weet zou je in principe dat level in enkele minuten kunnen doen xD

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heb het spel nog niet maar stel je doet zoiets zoals je in je spoiler beschrijft. Ik veronderstel dat dit ook maar 1x werkt en je het niet 100X kunt doen. Dus als je je kans mist en je moet je verstoppen omdat een guard terugkomt dan is het pech en zoek je een andere optie?

Toch? :9

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mij lukte het sowieso niet want die andere guard bleef staan. Maar is niet erg want er zijn echt meerdere manieren om het level te halen. Ik heb uiteindelijk niks gedaan met die fusebox. Denk dat op purist sommige mogelijkheden niet meer mogelijk zijn.

8. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Damn gasten, die missie waarbij je 3 fuses moet vinden, in een klooster ofzo.. Heb daar 97 kills gehaald, toen had ik door dat ze steeds respawnden lolz..:+ Toffe missie. Don´t touch my girl!

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heb hem vanmiddag besteld! Dus volgens de site moet ik hem morgen binnen hebben. 43,95 incl verzenden bij BPgames trouwens. Tis wel de UK versie, dus niet de Benelux met die paar extra wapens.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Custom weapon loadout is er alleen in de Contracts mode en niet in de singleplayer, dus boeit niet veel.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Misschien is dit trouwens iets voor in de startpost, kan een hoop verwarring weghalen (heb ff die plaatjes van een aantal pagina's terug opgezocht en overgetypt):

• Easy
      Supreme training and a physique enhanced beyond ordinary human capacity mean that your enemies are no match for you. By cunning or by brute force you are unstoppable.
      • Players can activate additional checkpoints
      • Instinct regenerates
      • Instinct will provide hints
      • Enemies react more slowly than normal

• Normal
      You can rely on agent 47's superior training and instinct. Remaining completely unnoticed can be a challenge, but you can always rely on your guns to get you out of trouble.
      • Instinct does not regenerate
      • Instinct will provide hints
      • Normal enemy presence with normal reaction times

• Hard
      You like a challenge and your enemies will provide you with just that. They will be more numerous and with faster reactions. Evading your enemies will be difficult and you must strike with flawless timing.
      • Instinct depletes when used and does not regenerate
      • No instinct hints
      • Additional enemies with improved reaction times

• Expert
      You fight for every inch of progress, often without firing a single bullet. You don't rely on any help and accept trying many times before reaching your target... and perfection.
      • No player activated checkpoints
      • Instinct depletes when used and does not regenerate
      • No instinct hints
      • Maximum numer of enemies with fastest reaction

• Purist
      This is a challenge for a true perfectionist. You know every rule, every detail, and all environments by heart. Even then you will die trying.
      • No help
      • No guides
      • No interface
      • Only a crosshair

12. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Die van mij is ook binnen \o/ Dus zometeen maar eens opzetten na het eten. Ben erg benieuwd :)

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hèhè eindelijk gevonden hoe je de maximale score bij King of Chinatown kunt halen!

Die 518 punten verschil met mijn score komt doordat ik geen "Silent Kill" heb, welke je blijkbaar alleen krijgt door te wurgen met je fiberwire! Is dus op Purist wel een lastige opgave, maar kan wel:

[yt]5zk5aYZp0hA[/yt]

Ook nog maar eens proberen een keer, denk alleen wel dat het vaak mis kan gaan met die twee agenten bij de auto.

14. MentalMarco

Leuk Bevonden:
    7
    Net het eerste level 2x gespeeld. Best wel een vette game :) Maar soms nog wel lastig wil je de max score halen. Die plaatjes die je krijgt te zien na een missie zijn zeker de "archievements" van het level dat je kan halen? Bv de voorwerpen die je kunt vinden en welke gasten je hebt gekilled of hebt laten leven?

In het eerste level zit ook een kok en de eerste keer per ongeluk vergiftigd en de 2e keer laten leven, maar telkens stond er een rode stempel doorheen dat ik hem niet heb behaald ... wat moet je doen wil die ook vrij komen? Hem in de soep stoppen ofzo :lol:

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zijn disguise aantrekken.

Ben bij het 6e level (Rosewood) en ik geniet van elke minuut. Tuurlijk zijn er wat minpuntjes zoals redelijk snel gespot worden zelfs op grote afstand en dat het toch wat lineair is in de zin van a naar b en cops ontwijken maar that's it imo.
    Geweldig hoeveel dingen er verstopt zitten om te ontdekken o.a. qua kill mogelijkheden en de hele grimmige sfeer is ook weer prima.

16. MentalMarco

Leuk Bevonden:
    7
    Aaahh ok ... weet ik meteen wat die icoontjes betekenen 8) Ben nog niet helemaal uit de rest, maar dat komt vast wel. Ze hadden er wel iets van info bij mogen zetten imo.
    Verders is het idd een vette game, tot nu toe iig :D Maar ze zien je idd erg snel. Je hoeft maar iets langs te lopen en ze spotten je. Maar tot nu toe speelt het soepel, ziet het er grafisch goed uit en de verschillende mogelijkheden om een level uit te spelen is ook erg leuk.
    Kan niet vergelijken met eerdere Hitman games, want geloof het of niet ... dit is mijn eerste :)

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Damn! Wat is dat lastig op Purist! Heb nu al tien keer achter elkaar geprobeerd, eerste stukje gaat prima, kom zelfs sneller/makkelijker bij de auto dan in t filmpje. Maar zodra ik King kill, word ik of gespot of t lichaam wordt gespot :mad:! Komt echt allemaal op timing aan, alles moet echt op t juiste moment gebeuren anders gaat t mis. Leuk/spannend maar ook frustrerend :9! Probeer t nog een paar keer maar anders stop ik, de op een na hoogste score vind ik ook mooi :+!

Ik vind het juist leuk dat bij de challenges niet al te veen info staat. Zo wordt je gedwongen zelf na te denken, op onderzoek uit te gaan en dingen uit te proberen!

18. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit net zitten uitproberen en heb een hilarische combo ontdekt.. Als je ongeveer 5 meter voordat de auto hem raakt, de tijd stil zet, vervolgens plaats je allemaal hitmarkers op 'm. Wat gebeurt er dan? Die auto beukt hem 100 meter de lucht in, en 47 schiet zijn lichaam nog ff kapot terwijl hij het level uitvliegt. Whaha. Werkt t beste met dat machinegeweer.:9

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop hem echt morgen nou eindelijk binnen te krijgen. Welke difficulty is nou echt aan te raden? Ik houd echt wel van een uitdaging en afgezien van de feature om je gezicht te verbergen met je hand, ga ik geen enkele Instinct feature gebruiken. Bij Purist staat dat je het pas kiest als je elke detail kent en de levels uit je hoofd...uiteraard is dat niet het geval, dus ik denk dat Expert gewoon prima is toch?

Erg interessant interview dit trouwens. De maker zegt hier op een gegeven moment dat Instinct eigenlijk zelfs minder toont dan de vorige games met de minimap. Op de minimap kon je alle NPCs en doelwitten ten allen tijde zien en daar heeft hij wel een punt. Nu zie je iedereen in het level op een andere manier...maar het lijkt er uiteindelijk wel erg op. Toch ga ik het op hard of expert eerst proberen. Maar het kan zijn dat ik iets te negatief over Instinct ben geweest...we shall see..hopelijk morgen, kom op postbode!

[yt]nvwX8Lb_yGs[/yt]

Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik raad aan om minimaal op Hard te beginnen, dan heb je uitdaging genoeg. Hoewel de eerste twee levels (Mansion en Chinatown) ook makkelijk op Expert kunnen (en zelfs op Purist nog vrij simpel zijn). Maar het derde level (Hotel) vind ik toch al stuk pittiger op Hard. Enige verschil tussen Hard en Expert is imo dat er meer vijanden zijn, die nog sneller reageren. Checkpoints heb ik tot nu toe toch nog niet echt gebruikt namelijk. Maar goed, ik hou t voorlopig op Hard voor m'n eerste playthrough van de levels. Daarna nog een keer op medium om challenges te halen die op hard niet mogelijk zijn of te moeilijk. Tenslotte nog een keer op purist als ik alle challenges gehaald heb en t level door en door ken om zo een goede highscore neer te zetten (liefst de hoogst mogelijke). En dan pas t volgende level ;)!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina