Hoop vanavond nieuwe banen kunnen te onthullen. ( Niet zeker van ) Nurnberg zal de verkorte versie gaan worden. Zelfde geld voor monserat dat word full. Meer zal ik morgen even bekijken.
Avond mannen, ik wil me inschrijven als priveteer/reserve #82 graag. Ik heb al auto's getest en de chevy!!! word de auto voor mij (al is het alleen al om het....)
Die quote doelde op een eerder voornemen om 'privateers' pas auto's te laten kiezen nadat alle teams zich hadden gevormd en die een auto hadden gekozen (privateers leken daardoor aangewezen op de 'overblijvertjes'). Daar is bij nader inzien nu van afgezien Los daarvan zijn de Honda en Seat nu dus al 'bezet' omdat die elk al 4 rijders hebben
Erg nice! Al ben ik niet zo fan van de spiegels. Heb je dat nummerbordding zelf gemaakt? Vind 'm mooi en zou hem graag als de verplichte sticker gebruiken.
Sticker heb ik uit de winkel, vinylgroep en dan zoeken onder yokohama en dan kan je je eigen nummer erin kwijt. Op de achterkant heb ik mijn nummer ook nog alleen daar ben ik nog niet helemaal over uit zal zo nog ff foto uploaden daarvan.