Geen Everton, Sevilla en leverkusen Fulham en Benfica weet ik niet. Maar al deze teams zijn zeker minder dan Arsenal, Napoli, Borussia Dortmund en Tottenham..
Als je met 16-20 man speelt, heb je altijd teams die beter/minder zijn. Die zijn er sowieso altijd. Sevilla snap ik, die hebben alleen Navas, maar Leverkusen is wel degelijk. Benfica is baas.
Forumnaam: Divimus Gamertag: Divimus Clubs/Internationaal: Internationaal Teams: 4 sterren max. Nog maar eens een poging wagen dan. Kijken of ik het nu langer vol houd dan ronde 1 :')
Ik schrijf me in. Ga nu ff kijken hoe het allemaal in elkaar steekt en wat ik graag wil . Forumnaam: Danny-DH Gamertag: fcdanny Clubs/Internationaal: Clubs Teams: 4/4,5*
Hahaha Forumnaam: Zeepsop Gamertag: Ronald of the B Clubs/Internationaal: Clubs Max. sterren: 4 - 4,5*
Forumnaam: XBOX360-Niels Gamertag: NielsHillen Clubs/Internationaal: Clubs Teams: 4,5 sterren. Ben benieuwd!
Nog 4 inschrijvingen en we kunnen beginnen. --> 12 wedstrijden KO. Als we de 24 niet halen, zal ik even kijken hoe we het gaan doen met 20. Ik denk dat het dan iets met poules wordt. Nadeel met groepsfase is: er moet veel gespeeld worden en dit is niet altijd makkelijk te regelen met zo'n grote groep.
Ik ga kijken naar de mogelijkheden als ik alle inschrijvingen rond heb, ja. Bij 24 kunnen we knock-out fase maken. Als we de 24 morgen nog niet hebben (moeten niet te lang wachten met het beginnen; dan vergeten mensen het toernooi alweer), dan zullen er waarschijnlijk weer 16 teams komen en 4 op de reservelijst. Dus spread the word voor nog 4 inschrijvingen.
Forumnaam: iTz FariiD x Gamertag: ITz FariiD x Voorkeur: Clubs Max sterren: 4.5 Voor t eerst maar proberen dan