[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ben nu in t tweede gedeelte van level 4 denk ik op purist.
    politie ontsnapping
    en damn lastig. Timing moet perfect en route leer je kennen door trial en error. De route die je had op hard kan misschien niet op purist omdat er een extra guard is neergezet ofzo

3. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Daar heb jij weer een punt :) Hoop vanavond nog even te kunnen spelen. Gaan we nog een keer door het eerste level heen :D

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb het echt veel simpeler gedaan eigenlijk. Ik heb eerst alle challenges gehaald (dat duurde vet lang) en daarna op Purist gezet en van hard afgehaald. Volgens mij zijn sommige dingen niet mogelijk op purist.

Daarna het lvl begonnen en ik ben naar beneden gegaan waar die dealer na het eerste gesprek met King heen gaat, daar heb ik hem gechocked met mijn blote handen, dus niet vermoord en zijn disquise aangedaan, je moet hem wel even verstoppen. Toen heel simpel naar King gegaan, drugs laten zien in het kamertje en daarna hem gewurgd. Op de PS3 was er overigens niemand in NL die de hoogste score had gehaald. Oh ja, je moet natuurlijk wel even het bewijs weghalen, maar dat is simpel als je die dealer bent

Verder ben ik helemaal verliefd op deze game. Dit is voor mij heerlijk gamen zo. Een lvl gewoon 20x opnieuw spelen om de maximale score te behalen. Constant bedenken wat ik nu weer kan doen, een foutje maken en het weer opnieuw moeten proberen.

Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zit ook nog steeds te twijfelen over de moeilijkheidsgraad waarmee ik begin. Normal of hard... En dat gaat vooral om het aantal vijanden en hun reactietijd. Ik weet niet of die improved reaction times wel leuk is om mee te beginnen. What u think?

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hard is goed te doen als je geduldig kunt zijn.

7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zou zelf ook op Hard beginnen, dit komt wel beetje overeen met Normal bij de vorige Hitman. Vind de game goed te doen op Hard.

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    :lol: Damn wat stom, helemaal niet aan gedacht dat het zo ook kan ja! Voor niks gisteravond 20 keer de manier van dat YT filmpje geprobeerd :emo:! Bedankt iig, ga het vanavond op die manier nog ff doen dan!

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die Just Chillin video is hilarisch. Ik heb de game binnen, hell yes.

Info over toekomstige nieuwe Hitman btw:

Hitman: next game will take ‘fresh perspective’ on Agent 47

Hitman: Absolution only just came out this week, but developer IO Interactive is already talking about the next game in its series, currently in development at new studio Square-Enix Montreal, leaving IO free to pursue a mysterious new project. Get the chatter below.

Speaking with OPM, Hitman: Absolution’s director Tore Blystad likened the IP’s move to a new studio to the cyclical format that Call of Duty follows, “It’s like with Treyarch and Infinity Ward.

“You have an IP that has been developed. They will feed off each other, as well as some things that stand out. I think with these big franchises it takes a long time to develop just one game. If you can, work a little bit in parallel at least and help each other out”.

On the nature of the new Hitman project, Blystad continued, “We’ve been talking about these similarities to some of the big movie franchise like Aliens, where everyone’s doing it their own way. Every time someone gets their hands on a franchise they do something different. So rather than doing the same thing again you get another take on the character from a fresh perspective.

“There’s a lot of these problems you encounter with these sort of productions, some of them are really fundamental problems, or they have a big effect on the game – like how you do a mechanic for instance. If you change a mechanic too much then the whole gameplay will be modified”.

However, Blystad is sure that such changes won’t damage the reputation of the franchise, as IO and Square-Enix Montreal wil remain in contact throughout development, “Well there are talks between us and of course it has to be somewhat in sync but it’s the first time you could say Hitman has gone out of the house.

“Luckily it’s with someone we know. Some of the key developers came from IO and have been working on previous games so it’s not like it’s in completely new hands”.

Finally, Blystad confirmed that IO is moving on to a new project, but wouldn’t be moved on what it is.

What’s your take on a new studio getting to grips with the Hitman IP? Let us know below.

En dit is HA op PC op ultra settings..bijna next gen gewoon, damn

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=44542470&postcount=2031

Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Sorry maar dit verdient een schopje..hilarisch! Vast wel mensen die dit gaan doen:

Laat je kop kaal scheren in Media Markt en Saturn
    en krijg fikse korting op Hitman: Absolution

24 november 14:00 uur tot 16:00 uur

Media Markt Arena -Amsterdam
    Media Markt - Groningen
    Saturn - Tilburg

poster_Hitman.jpg
    James Bond mag dan een license to kill op zak hebben, maar 007 is een absoluut watje vergeleken bij Agent 47 uit Hitman: Absolution.
    Om de release van Hitman: Absolution te vieren hebben Media Markt en uitgever Square Enix een ludieke actie opgezet. Iedereen die zijn hoofd kaal laat scheren in Media Markt Arena Amsterdam, Media Markt Groningen of Saturn in Tilburg krijgt een fikse korting op de game Hitman: Absolution op PC, Xbox 360 en PS3.
    In Amsterdam schaf je Hitman dan al voor slechts 10 euro aan, in Tilburg en Groningen krijg je 50% korting als je je hoofd kaal laat scheren.
    Een kapper zit van 14:00 tot 16:00 uur klaar om gegadigden te scheren.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Voor 20 of 30 euro ga ik dus echt niet m'n kop laten kaalscheren he. Bij Slam TV kreeg je tenminste 300 euro.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hahahaah, tja...mijn koppie moet binnenkort weer kort/kaal..dus als ik dit eerder had geweten, wie weet. Raar weer dat wij 50% korting krijgen en in Amsterdam heb je hem al voor 10 euro mee. Maar bij Slam TV 300 euro? Zeker iets wat ze zo nu en dan eens doen?

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat was eerst een of ander iets. Ik weet niet meer precies wat het was. Het ging niet helemaal zo. Je moest iets gokken ofzo en dan kreeg je of 300 euro of je moest je kop kaalscheren.

14. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nog iets verder zouden aan dan zou je ook nog de bekende barcode op je achterhoofd laten zetten. En dan nog een wedstrijd doen wie het beste op 47 lijkt.

15. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nu aan het installeren, ben benieuwd! :D
    Expres niet veel over gekeken en gelezen.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  17. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman "DE GAME" van het jaar(voor mij dan) samen met max payne

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
  19. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Net voor de 4e keer het eerste level gespeeld :) Toch wel erg verslavend al die verschillende mogelijkheden om een level te behalen :thumbs:
    Vraag me enkel af of het mogelijk is om het hele level te halen in je suite? Dan wordt de Garden toch wel een flinke uitdaging 8)

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gvd. De game laat de eerste 3x mn xbox steeds vastlopen als ik em opstart

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina