[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Vandaag wat lekkere potjes gehad, ben maar gestopt toen er weer zo'n pauper host om de hoek kwam kijken.

Kwam trouwens iemand tegen die SR94 was met maar 1200 kills, hoe is dat mogelijk?

Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Veel Spartan Ops gedaan?

3. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Als je nog een noob bent at sniping kan je ook gewoon oefenen en zo niet het aan een teamgenoot overlaat.
    Maarja nu zijn er van die waypoints en completly random spawns waardoor noobs nu ook de plek weten of gewoon random een ding voor zich krijgen...

Twijfel geval of ik vanavond nog kan komen, anders zie je me toch wel en zal ik jullie dan wel in custom games joinen :p

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat? FFS snipers was het enige leuke nog.

Wat krijgen we terug? Crappy grifball oid?

5. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dinoblasters

6. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 4 is gewoon 25 fps (29,97 NTSC).. niets speciaals dus. Alleen explosies en particles zijn 50 fps. :p

7. Seh

Seh Guest

Grifball. _O_ Halo 3 dat een hele nacht zitten spelen. :lol:

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Objective FFA, KOTH en Oddball etc.

.. MET INSTANT SPAWNS, GOOD LUCK STAYING IN THE HILL FOR MORE THAN 1 SECOND! :emo:

Laat team snipers lekker en geef me een normale FFA playlist en niet dat Regicide gedoe.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Komen die 3 nades nog goed van pas hehe

10. Seh

Seh Guest

Nou waar zijn jullie dan?!

11. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Oh ik zit een beetje aan school te werken, zit via waypoint te kijken wie er online zijn. Op dat moment is dat bij mij één iemand en daar heb ik nog nooit mee gespeeld..

Wel raar, hoe hard het aantal personen dat 's avonds online is en H4 speelt is gedropt in mijn vriendenlijst de afgelopen week.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zat ff Twente te kijken maar we kunnen wel customs oid doen. Anders BTB met Thunder moet ook erg leuk zijn.

13. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Zolang we host pullen, best time ever bro's.

Als we dat niet doen dan ga ik nog liever verder met mijn stakeholdersanalyse! :'-(

Aan de andere kant heb ik ook wel gewoon zin in wat customs, FFA ofzo.

14. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tegenstander krijgt natuurlijk een facking beam rille op het laatste moment waardoor je op 1 kill verliest, en ik krijg 2x needler en SAW. Dit is echt gwn veel te random :l

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    We krijgen FFA met objectives terug.
    Ik ben er voorlopig even klaar mee :mad:

Kom wel terug als MLG, Team Classic of Team Snipers weer aanwezig zijn.

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Nou ben ik denk ik op het forum één van de grootste voorstanders misschien wel van huidige systeem. Maar ik moet nu ook wel toegeven dat het wel wat beter kan. Een random factor vind ik nog steeds niet erg, maar wat ze eventueel hadden kunnen doen was dat je als een ability de drop wel wat meer kan finetunen. Dus een anti-vehicle (random), een ranged rifle (random) etc. Een ability is dat er sneller drops zijn, nou laat dan dit soort abilities er ook bij zitten. Op die manier heeft iedereen nog steeds zijn toegang tot powerweapons alleen wordt je ook beloond als je hoger lvl bent door het ietwat te kunnen tunen.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Huidige loadouts:

Main
    DMR + Bolt
    Thruster en Grenades
    Extra nades en Dex

FFA
    DMR+AR
    Thruster en Grenades
    Gunpower en Dex

BTB
    DMR + Plasma
    Thruster en Sticks
    Extra nades en Dex

Ik heb een tijdje met explosives ipv dex gespeeld maar ik mis dex te veel. Toch wel lekker om snel je railguns en cannons te reloaden. Daarnaast snipe ik veel en om ammo te besparen doe ik vaak de sniper/dmr switch wanneer ik iemands shield weg schiet met de sniper.

In social games kan ik er mee leven, net als custom loadouts. Kan begrijpen dat het voor veel mensen meer plezier oplevert als je met veel meer wapens mag spelen op iedere map. Maar wil het niet terug zien in de gamemodes die ranked zijn graag. Dan wil ik wel winnen en kan ik echt niet die onzin hebben. 8)

Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Godsalmefuckinghoela.
    Komt eindelijk FFA terug, krijgen we die kutobjectives oddball en king of the hill. Ik haat die shit. Ik wil gewoon knallen en gaan om de hoogste kills (en ook niet dat puntengedoe), is dat nou zoveel gevraagd? De meest klassieke gamemode in elke shooter die MP gekend heeft zit gewoon niet in Halo 4. Het is om te janken.

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik gebruik zelf met enige regelmaat mijn eigen ordinance drop niet eens, ben niet echt powerweapon hungry. Ligt er een beetje aan wat ik krijg natuurlijk en welke map. Maar de reden dat ik wel een voorstander voor dit systeem ben is dat omdat iedereen een powerweapon kan krijgen iedereen ook min of meer gelijk is.
    Alleen moet ik het wel met je eens zijn, game modes waarbij er geen drops zijn of aangepaste zou ik ook niet erg vinden. Niet omdat ik het huidige systeem slecht vind, maar wel omdat het voor variatie zorgt.

Loadout waar ik het meeste mee speel is,
    DMR + lightrifle (tenminste nu, eerst AR)
    Holo
    Plasma
    Gunpower
    Ammo

Speel ook wel eens met een camo variant hierop.

20. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik speel vaak met:

- DMR/BR
    - Boltshot
    - Frags
    - Shielding (Not sure, lijkt me de beste maar.. mobility wellicht? Gaat om de snelheid van het rechargen of om de tijd tussen no-shield en het begin van rechargen)
    - Dexterity (Onmisbaar in mijn mening)

Daarnaast ook nog een anti-vehicle loadout, die in principe hetzelfde is maar dan met Plasma Pistol en Plasma Grenades.

Vond het gisteren wel lachen, hoe kan ik verliezen als ik 31-8 sta! :+

Misschien dat ik vanavond wel weer online ben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina