Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Modnation ook nog maar 6 piek. Verleidelijk. Worth it?

Verder spelen op je oude save weet ik niet. Op de PS3 met inFamous ging het iig wel. Test het anders even voor ons uit :+

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    + vroeg bij mij ook om betaalgegevens.

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Crap, Vita weer vastgelopen. 3e keer in een week. Hopelijk geen slecht teken en gewoon stom toeval.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De mijne liep net vast bij de aankoop van Jet Set Radio in de Store :mad:

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Demo demo net gedaan van JSR, en man wat blijft de Vita toch een heerlijk scherm hebben _O_
    http://dullenl.minus.com/mb0l5R2QukbwJS

Jammer dat de game me verder niet ligt. :+ (destijds ook al niet)

6. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Zonet even Uncharted gedownload om te kijken of deze ook werkt met mijn 'oude' savegame van het 'echte' versie. Resultaat: Het werkt!

Zo ook even GR installeren om te kijken of deze hetzelfde resultaat geeft en dan kan ik beide orginele games op zolder of toch op marktplaats gooien. :)

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Chronovolt is ook gratis met Plus. Best wel leuk spel.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand? Modnation voor 5,99 en Ridge Racer voor 12,99. Zijn ze die prijs waard? Aanbieding kan ieder moment foetsie zijn, dus snell! :+

edit: Metacritic van beide is niet bepaald goed. Maar bij RR is de grootste klacht iedere keer content. Gameplay lijkt gewoon in orde te zijn.
    Modnation aan de andere kant. Framerate die vreselijk is. Hm... Het is zo goedkoop... :+

Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  10. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ridge Racer is helemaal niks hoor, zit helemaal geen echte singleplayer in.
    Alleen losse races en daardoor totaal geen gevoel van vooruitgang. Heel jammer, want verder speelde het best wel lekker.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En de MP? Is daar nog iemand of is het daar uitgestorven?

12. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Je krijgt bij Ridge Racer nauwelijks auto's en banen om op te rijden. Als je dat wilt krijgen, moet je het kopen in de PS Store. >_>

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die prijs is ook van de PS Store. De 'Deluxe' editie met alle extra banen en auto's.

edit: De gratis game Frobisher Says heeft nu overigens Trophies.

Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  14. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik het spel 3 maanden geleden speelden was die zo goed als uitgestorven.
    Weet niet hoe het nu is met deze verlaging in prijs.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Aanbieding is inmiddels afgelopen. =( Die van Modnation ook (al is die ook nog steeds vrij cheap, maar zonder online en met een vreselijke framerate ben ik wat huiverig om die te kopen).

Ik denk dat ik met die €20 maar voor 3 maanden Plus ga en wat extra mini games voor Frobisher Says. Hopelijk komt RR nog eens voorbij als gratis game bij PS+. RR6 was awesome.

Houd ik dus nog 2,50 over. Iemand nog een leuk idee wat ik daarmee kan doen? :p

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Fear Effect 1 en 2 (PS1 spellen) zijn volgens mij 2,49 euro per stuk.
    Ik vind het erg leuke spellen. Zien er ook goed uit voor PS1 spellen.

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb Modnation, maar geen last gehad van vreselijke framerate. Had af en toe bij de wat drukkere banen wel wat haperingen, maar het was niet storend dat je ineens naast de baan lag of dat je niet goed meer kon sturen. Heb alle trophies kunnen halen, op een paar download gerelateerde na. Weet niet wat de prijs nu is, maar ik heb er toch wel een maandje plezier van gehad. Het zelf maken van je coureurs en auto's is me goed meegevallen. Toen ik het spel nog niet had en ik hoorde dat, dacht ik dat het te beperkt zou zijn maar dus niet.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe zijn die als je ze nu voor het eerst zou spelen? Controls?
    Zelfs vroeger had ik al moeite met RE achtige controls, dus ik ben bang hoe ik nu door deze games zou moeten komen. :+
    Hm, misschien dat er een patch is geweest voor de framerate.
    Nu is ie 11,99. Volgende keer dat ie onder de €10 is misschien toch maar oppikken.

Dacht er trouwens aan (na het op een ander forum te hebben gezien) dat het misschien wel leuk zou zijn om een mini-review topic te hebben? Gewoon een reviewtje van 1 regel (mag meer natuurlijk, maar hoeft niet) waar er maar 3 beoordelingen zijn: +, - en +/-. In de startpost wordt dan bijgehouden welke games een review hebben gekregen en wordt ernaar gelinkt. Handig om snel even te checken hoe mede XBW-ers over games dachten.

Probleem is... Is de Vita community op XBW wel genoeg om er ook maar een beetje leven in te houden?

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik denk dat de commutiy wel groot genoeg is maar het game aanbod te klein is. Als iedereen zn game een regel zou geven heb je misschien net 40 regels ofzo, en als er dan niet zoveel games uitkomen lijdt het topic snel dood denk ?

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je bent niet zozeer afhankelijk van nieuwe releases, maar meer van nieuwe aankopen van de mensen. ;) Kunnen net zo goed games van een half jaar oud zijn. Vooral nu PS+ op de Vita er is zou er in principe een goede toestroom kunnen zijn van impressies.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina