Met LoL replay kun je het nakijken en met Fraps film ik het dan gewoon. Website van LoL replay is geloof ik wel down.
Die Kog deed het inderdaad niet heel goed. Solo top speel ik vaak defensief onder turret met zo nu en dan een pull erdoorheen waardoor ik + turret attack even wat damage doe. Zo nu en dan de jungler lief aankijken en bij een paar kills voorsprong beginnen met de lane domineren.
En bij Darius is wegkomen inderdaad vaak een probleem. Gelukkig net met een Jayce in een lane gezeten dus die speed buff was zeker niet onhandig.
Ik speel trouwens ook altijd met Flash + Heal. Veel mensen vinden dat Heal gebruiken noob is, maar het is heerlijk om met een beetje HP ze onder je turret te lokken, heal gebruiken en ze compleet neer te slaan om vervolgens weg te komen met een paar HP.
Morgen even Rengar paar potjes oefenen. Kijken of het wat is, past wel redelijk bij mijn stijl (veel damage in 1 keer). Ook net weer 6300 IP bereikt dus even kijken wat ik daarmee ga doen. Misschien Ahri kopen of Graves.
Edit: En over Teemo heb je gelijk ja. Ik probeer vaak niet te defensief te spelen bij hem omdat hij dan natuurlijk het voordeel heeft met die irritante pijltjes van hem. Gewoon veel erop gaan omdat 'ie relatief easy kill is.
Laatst bewerkt: 23 nov 2012