[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk zeggen dat als ik MW3 weer opstart de balans tussen de wapens toch beter is geregeld. Wat vinden jullie van de balans tussen de wapens. Het eerste smg wapen dat je kunt kiezen, volgens mij is dat de m27 is dat veel te powerful gemaakt in tegenstelling tot de eerste 5 assaut wapens wat dus nooit de bedoeling kan zijn.
     
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Samen spelen is wel leuker en als iedereen gewoon minimaal UAV instelt dan kun je de tegenstander makkelijk overklassen.

    Ik vind de balans ook tegenvallen. In MW3 was ik vooral van de AR's, maar dat is haast onmogelijk om fijn en goed mee te spelen in BO2.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik herken sowieso wel het verhaal van je mag leeg schieten op iemand en hij raakt je drie keer en is klaar. Gewoon goed te zien in de replay.

    Los daarvan ben ik gewoon lang niet zo goed, maar wordt steeds minder slecht. ;)


    Waar ik wel moe van wordt is al die mensen die enkel voor de kill gaan. Dus niet mee doen met het spel. Capture the flag, domination, etc.
    Laats met moeite een bom plaatsen en je eigen teammaten rennen gewoon voorbij, zodat de tegenstanders me netjes omleggen. Tsssss,....





    1. Heel iets anders, kunnen we hier niet een paar loadouts delen met elkaar. Ben namelijk heel erg benieuwd welke attachments jullie gebruiken!? Met name bij de SMG, AS wapens.

    2. Verder zie ik sommige mensen enkel maar rennen en andere gehurkt lopen met het wapen constant in de aanslag. Wat is jullie voorkeur?

    3. Vaak lijkt het alsof iemand met een sniper al schiet voordat hij inzoomt en door auto-aim al goed zit. Klopt dit of laat de replay het niet helemaal goed zien?
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,erg vervelend !
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb ik gelukkig pas een paar keer gehad.
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee waar je kan nakijken hoeveel x je bent dood gegaan ?
    Kan enkel vinden hoeveel kills ik heb gemaakt.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben nu eigenlijk ook helemaal klaar met deze game. Voor de update ging het met de connectie veelal erg goed en weinig potjes gehad waarin ik magazijnen moet legen op tegenstanders, maar het is nu weer zover =(

    Daarnaast kocht ik het ook voor de zombies, maar dat stelt echt zwaar teleur zeg. Amper wapens en de helft komt ook nog eens uit black ops 1. Map vind ik behoorlijk inspiratieloos en heel veel rare beslissingen genomen. Lijkt wel alsof ze er geen moeite voor hebben gedaan.
     
  8. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Al dat negatieve praatjes over BO2 , ik blijf maar lekker prestigen tot en met 15 want dit is mijn game :D

    Echt genoten, nauwelijks lag en heerlijke teamgenoten.
    Beetje positief mag ook, he
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Op de PS3 is het echt nauwelijks speelbaar. Ik heb voor de grap even weer MW 3 en BO 1 gespeeld. Daar haal ik constant hoge k/d, maar in BO 2 de ene keer haal ik 50/10 en het potje erna 17/27. Potjes worden ook constant afgebroken en dan krijg ik een melding van Your profile has been signed out en host migrations lopen bijna altijd uit op lost connection to host. Bij Domination zit ook bijna iedereen bij A of C te campen met een sniper of shotgun. Ook een tering hekel aan mensen die denken dat ze leuk zijn en alleen met een mes gaan spelen... Als de servers op de PS3 niet binnen een week wat beter zijn, dan is het voor mij de slechtste en laatste CoD ooit (MP, de SP was voor de verandering weer eens goed!).
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Of het op de xbox gaan spelen. ;)

    Maar balen dat de servers voor de ps3 zo slecht zijn.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik heb juist sinds deze week het gevoel dat de verbinding op de PS3 juist een heel stuk beter is geworden dan tijdens de launch. Heb mijn matchmaking settings op best gezet en kan nu 8/10 potjes gewoon spelen zonder lag compensation (heb een 100/100 mbit verbinding)
     
  12. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, in het begin van MW3 en BO1 waren er ook problemen.
    BO2 is niet eens een maand uit.
    :thumbs:
     
  13. DodgyDodo

    DodgyDodo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk krijg je gelijk. Ik vind het aan de andere kant ook wel bizar als dat zo zou zijn. Je zou toch hopen, of zelfs mogen verwachten dat dat, zeker bij een game als BOII, gewoon vanaf de release goed geregeld is. Of hooguit dat het zich beperkt tot een paar dagen.
     
  14. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb 0.0 problemen op de PS3. Geen lag, geen connection lost. Perfect.
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt gewoon merken dat er dingen niet kloppen als je met je schild voor iemand staat en hij er dwars doorheen schiet op jouw scherm.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Sommige dingen kloppen ook niet.

    Had met MW3 in het begin nooit zoveel last van Lag Compensation gek genoeg. Daar zet ik 75% van de keren gewoon goede scores neer.

    Met BO2 merk ik dat ik ontzettend veel moeite heb met het neerschieten van mijn vijanden. Don't get me wrong, ik geniet van het spel omdat het gewoon leuk is om te spelen ... maar als ik vervolgens in Theater Mode zie dat mijn tegenstanders al uitgebreid staan te wachten terwijl ze in dezelfde match ( die ik live speelde ) pas aan komen lopen vraag ik me toch af waarom ze andere mensen zo moeten benadelen :emo:

    Het is gelukkig niet alleen ik die hier dus last van blijk te hebben. Zowat iedereen waar ik op Live mee speel heeft een daling van 0.50 in K/D. Tuurlijk begrijp ik dat er spelers rondlopen die beter zijn dan ikzelf.

    Grappige is wel dat als ik de connection op "BEST" zet ik in een lobby terecht kom waar andere spelers een maximale connectie hebben van 3 bars. Zelf zit ik dan op 4 ... maar degene met een lagere connectie heeft mij altijd als eerste. Gisteren 'n gozer die er dus 3 had ... stond halverwege 31-2. Regelmatig kwam ik hem tegen op "Slums" en regelmatig raakte ik hem vollop in z'n face ... jammer genoeg ging ik altijd de pijp uit :+
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Slums vind ik één van de toffere maps. Duidelijke routes en choke points. Erg tof! Hijacked is ook wel tof, maar daar wordt teambelang nog belangrijker. In Slums kan je zelf nog heel veel 'recht zetten' voor je team.

    Wie doen er hier allemaal aan league play? Wat me daar in de moshpit ladder erg frustreert is dat je losses erg snel oplopen als er tijdens een game meerdere van je teamgenoten weg gaan (worden dan ook niet aangevuld met nieuwe). Dan speel je soms een halve match met 3 tegen 6. Dan wordt de kans dat je wint wel heel erg klein.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    League Play heb ik nog nooit gedaan. Zou dat wel graag 'n keer willen doen ... echter alleen met mensen waar ik ook elke keer online mee speel. Met totaal onbekende heeft dat ook geen enkele zin.
     
  19. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren gemerkt dat een aantal FMJ's genoeg zijn om door een shield heen te gaan...

    Weet niet of meerdere mensen deze ervaring hebben.
     
  20. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf speel ik alleen hardcore, want core matches zijn voor mij nagenoeg onmogelijk om ook maar iets te bereiken. Ik vind mezelf absoluut niet goed ofzo, maar heb toch al een aantal keren terug gekeken en ik zie gewoon dat de tegenstander mij eerder ziet.

    Vaak weet ik en zie ik achteraf dat ik eerder begin te schieten maar dat mijn tegenstander minder kogels nodig heeft met een minder krachtig wapen.

    Ik wil niet alles op die lag compensation gooien maar er gebeuren, voor mij persoonlijk dan, in core te veel van dat soort dingen. Jammer want in core zijn er meer game modes, maar ik amuseer ook prima met deze game op hardcore.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina