[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    FMJ hoort niet door een schild heen te gaan, tenzij dit in dit deel anders is.

    Op de killcam komt het er vaak op neer dat iemand langs je heen gaat en dat je daar niets van ziet terwijl je zelf aan het spelen bent.
     
  2. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ergens eens gelezen dat in dit deel de shields anders werken als voorheen. Kan me ook vergissen. En gisteren met spelen kwam er een aantal keren iemand met een shield op me af en knalde met die FMJ's er iedere keer doorheen. Maar zoals ik zei dat was mijn ervaring gisteren.

    En met dat langs je door rennen denk dat we daar allemaal wel eens last van hebben.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Weleens is voorzichtig uitgedrukt in dit deeltje :+
     
  4. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilde het nog wat nuanceren:lol:
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  5. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    En al deze kritiekpunten is precies waarom ik vroeg wat jullie er nou zo goed aan vinden...
    Zelf alle COD edities kapot gespeeld maar dit is zo'n zware teleurstelling. Er zijn fanboys die nu met ongegronde redenen deze post weer de grond in stampen maar kijk gewoon met je objectieve ogen naar dit spel. Het zit niet goed in elkaar en de balans is zoek. Ja, de MP is vast leuk enzo maar waarom vind je het leuk? Vast en zeker vanwege het verslavingsgehalte en niet het spel zelf. Jammer dit.
     
  6. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens. Waarom ik zelf het leuk vind is gewoon simpel wij spelen altijd met een vaste groep van 6 of meer en dat al ongeveer 5 jaar. Maar als er niemand is dan gaat een andere game erin haha
     
  7. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    geef je ook gelijk, kan er ook maar niet aan wennen, na een weekje ben ik er wel achter dat ik deze niet kapot ga spelen! vant weekend maar eens aan de sp beginnen en wat betreft de mp... ben bang dat mw3 weer uit de kast komt haha
     
  8. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    die lag komt denk ook deels door de xbox slim (wifi) wifi is gwoon kut voor gamen als ik via wifi zit met vol bereik haal ik misschien een kwart van.mijn originele snelheid
    het lijkt ook dat als ik via wifi zit meer kills maak en op een of andere manier voordeel haal uit mijn langzamere verbinding.
    als ik met draad zit lijkt het juist weer dat de snelle verbinding mijn spel benadeelt
    ik heb dit niet alleen met blackops maar met fifa ook....
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Wil niet ongeduldig overkomen, maar niemand die wat tips kwijt wil en zijn setup wil delen??
     
  10. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik speel met een FAL, en gebruik deze gun automatic. Dit kun je doen door de select fire attachment te gebruiken. Deze unlock je op weapon level 10. Deze attachment stelt je in staat te switchen tussen semi-auto en full-auto.
     
  11. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Pikachu en Dragonite gebruik ik niet vast, die zijn om nieuwe wapens te testen.
     
  12. iThunderDome

    iThunderDome Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Terug naar Pokémon jij ;D
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
  14. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Net eindelijk eens een leuk potje Domination gehad met een goed team (randoms). Er waren geregeld UAV's in de lucht, iedereen ging in het begin meteen mee naar B en vlaggen werden door het potje goed verdedigd en weer terug gecaptured. Helaas komt dit maar zelden voor.
     
  15. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik vind Demolition fijner spelen dan Domination in black ops 2
     
  16. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de wissel op de helft wel een goede verandering. Ik vind juist Domination fijner spelen, omdat je dan makkelijker objective-score krijgt. Ook zijn anderen eerder geneigd om te helpen met een vlag cappen, dan dat ze je verdedigen tijdens planten/defusen.
     
  17. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Domination zijn alleen maar campers
     
  18. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat merk ik niet echt. Wat me wel opvalt aan Domination is, dat dit gebruikt wordt als een soort TDM 2. Veel mensen spelen deze gamemode ipv TDM, maar gaan dan niet voor het objective. Zelf deed ik dat rond MW2 ook veel. Ik vind het ook zo stom, als er mensen zijn, die niet eens helpen met het cappen van de vlag, waar ze spawnen.
     
  19. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg fan van Domination in andere CoD games, maar in deze ligt de nadruk zo zwaar op spawntrappen.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup. CTF is juist echt geniaal in deze cod met black hat _O_. Enige gamemode waar je écht teamwork nodig hebt ipv proberen te spawntrappen en zeggen: nee nee niet te ver naar voren. Klote domination :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina