[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sampert

sampert Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dank u.

3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Blijkbaar hadden ze genoeg vertrouwen in hun comp om hun Ori te geven.

4. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
  5. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Kom met mij spelen, ben goeie Akali mid/top. Add me!! XxSorceressxX
    Non-ranked meestal ;)

6. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Gestuurd. :)

Ik speel vaak top. Solo als we een jungler hebben, en anders gewoon samen met iemand anders.

7. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    OK sjill ik heb je accepted. Ik haal net voor het eerst een pentakill met Akali *) Super! Mag ook wel.. Ze is m'n main en ik heb zo'n 370 wins met haar. Nu miss Cait proberen of.. geen id, wil wel een female char met veel dmg output, niet lux.

8. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dan zou ik Katarina aanraden. Speelt wel een beetje als Akali in de zin dat ze squishies assassinate en skill resets krijgt op kills/assists. Ze heeft ook een instant dash (Shunpo), een skill die damage doet en de enemy marked (Dagger) en een killer ult die een heel team decimate als ze een beetje fed is. Ze is ook viable. Dat is van Akali eigenlijk niet te zeggen in de huidige meta.

Mocht je een game willen doen, IGN = FlyingBroccoli

9. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op mijn vorige summoner wel eens met Kata gespeeld, maar vond haar toen heel langzaam ofzo.. En toen ik Akali speelde voelde ik echt wow, wat een damage, de manier waarop ze kan ontsnappen.. Maar volgens mij heeft Kata dat ook, met dat wolkje van dr. Zal denk ik haar proberen, of Cait.. Miss is eentje gratis:9

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Katarina is wel 1 van de beste champs om een pentakill mee te halen, dankzij haar passive en ulti. Bovendien is shunpo gewoon bad-ass :cool:.

11. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [yt]VS9IhcD1YYE[/yt]

[yt]uEC2C-T47Xs[/yt]

Mijn favorieten op een rijtje (niet Lux, die zou nr 1 zijn aangezien die mijn main char is sinds level 16 ofzo :p):

Orianna (shield helpt al je teammaten, je kan shield gebruiken op een tank die op het andere team springt en dan je ult gebruiken. Q + W cleart minions onwijs snel)
    Ahri (ranged assassin met true damage en ze heeft 3 dashes als ultimate)
    Katarina (gewoon awesome)
    Vayne (late game is ze niet te stoppen)

12. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb ongeveer 100 potjes gespeeld met Darius en dat is gewoon mijn ideale champion. Voelt gewoon perfect aan en ga er altijd zo ongelofelijk lekker mee. Had er toevallig nog penta mee tijd terug, hij was niet super mooi, mja.

[yt]CqwrkmvGwFk[/yt]

Die Katarina was een vriend en we hadden besloten om er gewoon in te gaan met z'n 2en. :)

Hier iets ouder filmpje waar ik ook wel lekker speel met Darius:

[yt]u0ecTzyDCAg[/yt]

Hier wat solo top actie van gisteren. Let erop dat ik solo tegen 2 enemies zat, die Amumu was onze jungler die het tergend slecht deed imo.

[yt]YxT1Ag6GoEI[/yt]

Verder hou ik van Olaf, Jax, Lee Sin (af en toe, vind de dmg niet super), Riven (<3). Speel vaak samen bot lane met een vriend. Ik vaak Darius, hij Olaf/Jax en dat is gewoon geniaal als je goed samenwerkt.

Rengar in de sale dus die ook gehaald, even kijken wanneer ik daarmee ga beginnen.

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Darius is echt de meest skilloze champion ever. 8) 3k health en 200 armor stacken en nog 800 truedamage doen. slaat nergens op. :+

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Problem? :cool:

Ach, fuck skill. Gewoon een lekkere champ.

15. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Darius is gewoon een bully in lane, in teamfights brengt hij weinig met zich mee. De enige manier waardoor een Darius een gevecht kan beslissen is als de tegenstanders van hem geen idee hebben hoe ze zich moeten positioneren.

16. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Gewoon spelen wat je leuk vind. Meeste potjes dominate ik top dus ik blijf lekker Darius.

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het feit dat je zo denkt zegt meer over je eigen skills :D.

18. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Met welk programma neem je de LoL-replay files op? Ik heb net een nieuwe PC en het lijkt me ook wel leuk om een paar games op te nemen en er een filmpje van te maken.

Daarnaast, wat een niveautje in die games van jou zeg. :9 Lekker headfirst tussen de minions autoattacks uitwisselen en melee exchanges aangaan die ze van hun leven niet zullen winnen. Vooral ook die gank van Kog'Maw die recalled in een warded bosje en je niet slowt en kite als je eraan komt. En een fantastische Cho'Gath die geen armor seals heeft voor top. \o/

Overigens is het onzin dat je voor Darius geen skills nodig hebt. Het is misschien geen champion met lastige skillshots o.i.d. maar juist op Darius is positioning en map awareness zo belangrijk, zeker in lane, omdat je geen escapes hebt. Het zijn toch vaak de mensen die gestomped worden door Darius die zeggen dat het een noob champion is en dat hij overpowered is; In tegendeel: Ik speel graag tegen Darius: Vraag je jungler om een early gank of pak een ranged champion die hem kan kiten (Kennen, Kayle, Teemo) of zijn damage kan dodgen en outsustainen (Vladimir, hij apprehend? Jij trollpoolt eruit en wrijft nog even lekker zout in de wond door er nog een E-Q op te gooien). Of, wat ik doe, speel Olaf tegen heb, harrass hem met je axe en force en zone hem van cs voor hij level 6 is.

Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  19. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Met LoL replay kun je het nakijken en met Fraps film ik het dan gewoon. Website van LoL replay is geloof ik wel down.

Die Kog deed het inderdaad niet heel goed. Solo top speel ik vaak defensief onder turret met zo nu en dan een pull erdoorheen waardoor ik + turret attack even wat damage doe. Zo nu en dan de jungler lief aankijken en bij een paar kills voorsprong beginnen met de lane domineren. :)

En bij Darius is wegkomen inderdaad vaak een probleem. Gelukkig net met een Jayce in een lane gezeten dus die speed buff was zeker niet onhandig.

Ik speel trouwens ook altijd met Flash + Heal. Veel mensen vinden dat Heal gebruiken noob is, maar het is heerlijk om met een beetje HP ze onder je turret te lokken, heal gebruiken en ze compleet neer te slaan om vervolgens weg te komen met een paar HP.

Morgen even Rengar paar potjes oefenen. Kijken of het wat is, past wel redelijk bij mijn stijl (veel damage in 1 keer). Ook net weer 6300 IP bereikt dus even kijken wat ik daarmee ga doen. Misschien Ahri kopen of Graves.

Edit: En over Teemo heb je gelijk ja. Ik probeer vaak niet te defensief te spelen bij hem omdat hij dan natuurlijk het voordeel heeft met die irritante pijltjes van hem. Gewoon veel erop gaan omdat 'ie relatief easy kill is.

Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  20. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nerrion speel je nog op level 20 ofzo? :p jw

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina