Heeft iemand de game "Towns" al? Ziet er uit als een soort Rollercoaster tycoon Minecraft mix ofzo. iig het is in de aanbieding en hun site is down ziet er best geinig uit [yt]2p8kKrcwH3E[/yt]
ik heb em via een bundle ooit gekregen, zat nu een steamcode bij De tutorials zijn om te huilen, geen idee hoe je het speelt.
Of elke 6 uur in ieder geval. The Walking Dead maar eens binnenhalen. Geen idee of Arma 2 het nou echt waard is..
Dead island goty gehaald ;-) mooi prijsje. Ben pas net weer over gegaan op pc gamen en heb dus heel lijstje met spellen die ik nog wel wil.
FUUU, geld staat nog niet op mn rekening, dus niet genoeg voor Max Payne 3 . Hopelijk staat t dr morgen op.
Nog een FUU, had nog een code voor -75% op Portal 2 die nu nog maar 5 euro is, maar die is al verlopen . Ga m nog wel kopen, 5 euro is nog steeds niks .
Age of Empires 3 full collection voor slechts 9 euro. Damn wat een goede game is dat zeg. Blij dat ik eindelijk goedkoop alle games kan aanschaffen want ik had alleen het origineel als CD-ROM. Echt een aanrader!
Damnnnnn, zoveel vette games afgeprijsd. Meteen maar even XCOM, Dishonered, Fallen Enchantress, Mark of the Ninja, Renegade OPS en de Armageddon uitbreding van Warlock: Master of the Arcane gedownload. Geen idee wat ik er allemaal mee ga doen. Voel mij bijna als een vrouw tijdens de uitverkoop in een schoenenwinkel!
Nog meer dan de 50% die hij nu is afgeprijsd? Ik zou gewoon tot 26 november wachten (aanbieding loopt tot 27 november) en dan de keuze maken.
Saints Row the Third voor 7,50... Damnit, dat is altijd het vervelende... Ik speel liever dergelijke games op de 360, maar voor zo een prijsje...Hm...
hahaha herkenbaar ! Ik heb alleen geen flauw idee wat ik met al die spellen op de PC moet, aangezien ik veel liever op de xbox speel en al een enorme backlog heb..