Forumnaam: Jwoele Gamertag: Xcilpersion Voorkeur: Clubs (al maakt het me niet echt uit) Max sterren: 4.5
Nog twee inschrijvingen en dan kan ik beginnen! Tot nu toe, dus Clubs en maximaal 4.5 sterren wordt het!
Vooruit dan maar, ik wil mijn eer toch een beetje herstellen na die 6-0. Ik zal dit keer even een wedstrijdje inspelen met mijn club!
Forumnaam: Mandello Gamertag: Mandel_NL Voorkeur: Clubs Max sterren: 4.5 Clubs en 4.5 hebben toch al gewonnen EDIT: Wat ben ik toch dom, dit is voor de xbox..
Los Teamos. Omdat er toch wel wat kritiek was op de echte topteams - de érg goede 4.5* teams - heb ik er voor gekozen om deze eruit te halen voor goede 4* teams. Dus nu hebben we goede 4* teams en redelijke 4.5* teams. Maakt het een stuk spannender en is iedereen blij. De teams zullen morgen verloot worden onder de spelers, als ik het 'ja'-woord krijg van brambimo, dat hij nummer 24 is.
Leuke teams nu maar hopen dat ik er een krijg waar ik al eens heb gespeelt verstuurd met samsung galaxy s2 tapatalk
Geen sporting idd. Die hebben een voorhoede van allemaal 74 ofzo. Dat ze 4,5* zijn verbaasd me eigenlijk.
Doe mij ook maar Atletico of weer Fulham. Leuke teams, tho. Groot veld, ben benieuwd. Hoe gaat de KO straks trouwens met 24 teams? Beste verliezers door?