Ik bied mij aan om volgende toernooi te organiseren. Misschien heb ik dan ook wel een leuk prijsje voor de winner (alleen als het Siemenn niet is, die heeft al genoeg gewonnen)
ik geloof de hele voorhoede van fiorentina en jovetic 2x behalve quardado (?) iedergeval die rechtsvoor. bij mij scoorde cardozo.
3 x Jovetic 1 x Borja Valero 1 x Matias Fernandez 1 x Romulo 1 x Migliaccio En volgens mij Cardozo voor hem.
Ja daar zat ik ook nog aan te denken. Ik weet dat die 2de goal van jovetic was en die inglijder. Dat idiote uitverdedigen bij de corner was dat ook een goal van hem?
Top, dank jongens! Graag! Het is geen enorme last ofzo hoor, maar ik heb het redelijk druk met de studie. Alleen met dat laatste ben ik het niet eens.
Afcamarvin - Ralluff en Reuj - Miem zijn de eerste twee wedstrijden van de 'tweede ronde' die al gespeeld kunnen worden. Top dat het zo snel gaat!
Zo goed ben ik niet. Heb ook weinig tijd deze week om in te spelen met m'n team, want ken ze (op Ronaldinho en Danilinho na) niet. Komt goed. Je moet eerst nog de andere wedstrijd spelen.
Niels is ook niet zo goed. Pakte hem altijd met vrij ruime cijfers. Denk dat jij, aangezien je bekend staat als een goede FIFA-speler, toch wel met goede cijfers kan winnen.
We zullen het zien. Niels moet eerst nog tegen Ypuh. En ik zit qua team natuurlijk wel in de underdog positie.. gunstig .