[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja dat was idd trollin/waypoint in een nuttshell.

    De enige reden dat de boltshot in de game mag is tegen die verrekte assault rifles. Verder is het gewoon zuur wanneer je tegen auto guns moet en je niks terug kan doen. IMO draait halo om hops en straves. Maar zo'n auto gun raakt alles. Zou fijn zijn als ik sneller achteruit kon lopen ofzo.

    In high skilled teamfights is de AR wel nutteloos aangezien je geen support fire mee kan doen. Maar in randompubs is dat ding schijt irritant. Net als plasma nades. In teamfights kan je er niet zoveel mee maar 1v1 zijn ze zo vervelend. Aangezien mensen daarmee spawnen zijn ze zo goed geworden in stucks dat je constant kills aant traden bent.(jij killed hem en hij killed jou)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  2. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    [​IMG]
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Kreeg net een mailtje van Wehkampf dat ik 6,90 terugkrijg, waarvoor weet ik niet, maar prima! :+
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    69 :cool:
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    AMEN
    Er zit zo verschrikkelijk veel potentie in, dat maakt het zo enorm jammer.
     
  7. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, godverdomme, ik moet 10 euro zonder reden betalen? :mad:
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat is infinie saai geworden met die trueskill. De hele tijd die tering langzame potjes waarbij iedere kill telt. Alsof je geen respawn hebt. 4 van ons en 4 van hun die elkaar gaan poken. Niet meer die shit waar je dus door de map heen sprint en op alles schiet.

    Alleen maar matches waarbij je bij je team moet blijven anders is het 4 vs 1. Spel kan ik niet meer goed zonder headset spelen. :mad:

    Ook zit iedereen alleen maar in crouch met hun boltshot of DMR klaar voor de easy kills.

    Is het bij jullie ook zo erg?

    Daarom heeft het spel dus powerweapons, spawntraps en powerspots nodig. Anders heb je gewoon geen reden meer om te knokken.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  9. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzichtbare TrueSkill en onzichtbare teams is gwn ideaal om te trollen online :emo:
    Met zn allen ergens gaan campen en met zn allen hologram :+
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Ik ben ook steeds minder positief over dit deeltje. :'-( Ik merk gewoon dat die shit compleet random is eigenlijk. Ik wil gewoon een beetje rushen, wel tactisch aanvallen maar niet campen in een hoekje en wachten op iemand die langs komt. In Halo 3 kon je met wat skill en een beetje geluk nog 2 man aan bijvoorbeeld. Dat zit er nu echt totaal niet in. In Halo 3 kon ik (was veruit de beste van mijn maten) gewoon maar 0,1 of 2 keer dood gaan in een free for all match. Nu zit dat er echt niet vaak meer in met die random drops.

    Hologram voegt totaal niks toe aan gameplay eigenlijk, het is juist gameplay verneukend wat mij betreft. Camo is ook echt pure sadness. Crouchend in een hoekje met je sniper zitten zodat je totaal niet te zien bent door je camo, ha gayy. Jetpack en sprint vind ik wel oke, dat is nog iets wat de gampelay tengoede komt wat mij betreft.

    En dan de ordnance drops, godverdomme sterf. Sommige wapens horen niet op een bepaalde map te liggen. The Pitt was bijvoorbeeld geniaal omdat er één rocket launcher was, als daar 2 mensen een rocket konden krijgen zou de map ook totaal uit balans zijn. Dat is nu ook het geval, je kunt in maps gewoon nergens meer normaal 1 op 1 knallen.

    Het loont nu om naast een muurtje te staan, te schieten totdat je zelf gehit wordt om dan vervolgens weg te duiken achter een hoekje. Dat is gewoon gay en hoort niet bij Halo.


    343 what have you done?! :'-(
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat deed ik al eeuwen in Reach MLG hoor.

    Maar pitt is ook geen goede slayer map trouwens. Daar blijven mensen ook maar achterin om te teamshotten. Pitt is meer geschikt voor CTF dat helaas verneukt is door 343. Met de vlag schieten moet de snellere spawns compenseren ofzo. Vind het maar niks.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  12. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden overgooien met vlag moeten doen :+
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heb vandaag trouwens een nieuwe controller opgepikt. Had nog een nieuwe nodig want ik werd gewoon gek van de slow op mijn huidige. Het moest sowieso een zijn met draad maar vreemd genoeg zag ik ze niet liggen bij de MM. Ze hadden ook de MLG pro controller. Was ff aan het twijfelen om hem te halen maar aangezien dat ding is afgeslacht in de reviews heb ik hem maar laten liggen.

    En toen zag ik opeens de Razer Onza liggen. Die heb ik maar gekocht omdat ik zo graag wou jetpacken in Halo. Ik wil niet met claw spelen en de Onza heeft 2 extra shoulder buttons waar ik mijn jetpack op kan programmeren. Kan ik eindelijk met bumperjumper vliegen. :+
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het is ook nooit goed he?

    Eerst lopen klagen dat trueskill terug moet omdat je vechten tegen noobs zo irritant vond, een te easy win.....en nu klagen dat het niet meer makkelijk is, maar dat je goed moet opletten......|:-
    (of was jij da nie?)
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nope. En ik geef nu aan waarom competatief tegen goede spelers niet werkt. Zoals ik al weken terug had verwacht.

    Spannende matches kunnen leuk zijn. Maar wanneer een gametype met slimme mensen niet werkt is dat gewoon irritant. Het is gewoon 1 kill voorstaan en de match uit campen. Geen beweging mogelijk meer op sommige maps.

    In Reach werd bewegen nog beloond met betere wapens en overzicht. Dit is gewoon crouchen en hopen op gratis kills.

    Maar op dat niveau zit je nog lang niet hoor. Vandaar dat het merendeel van XBW zo positief is op die fantastische infinity slayer.

    BTB werkt gelukkig nog. Regicide is frustrerend veel lag omdat de playlist unpopulated is atm. Momenteel zit er niet veel anders op dan BTB doen en customs.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik hoop dat jouw Onza (tournament?) het wel volhoudt. Ik heb er meerdere gehad en geenéén heeft het langer dan 3 maanden gedaan. Steeds problemen met 1 van de sticks. Ik koop nooit meer iets van Razer, dat weet ik wel.
    Ironisch genoeg heb ik nu de MLG en daar ben ik super tevreden mee. Zwaar stevig ding en nog geen enkel probleem mee gehad.
     
  17. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Met draad heeft nou juist slow turn man, wireless heeft dat niet.

    Perfect getimede Spartan Laser overkill vandaag, feels good man.

    En de Fuel Rod, wat een bazen wapen is dat!
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is slowturn en hoezo heeft wired dat.
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom is een MLG controller van 100 euro beter dan 2 standaard controllers? Ik snap de prijs echt niet. Enige toffe is dat je een PS3 controller kan hebben dat aanvoelt als een 360 controller.

    Speelt ie fijn dan vind je?

    Wanneer ik naar onder aim en dan naar rechts was mijn aim helemaal screwed. Veel langzamer als ik normaal naar rechts aim. 8)
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina