Niels, zullen wij ons potje morgenavond doen? Ik ben vrij druk aan de studie en wil zo ook nog even VI kijken. Ergens tussen 8u en 10u s'avonds lukt me wel?
Haha ik maak alleen maar kut goals in FIFA . Jouw doelpunt zat er wel lekker in. 2x Ba 1x pienaar Was wel weer een spannende pot, volgend toernooi spelen we vast weer de 1e ronde tegen elkaar en dan win jij weer.
Pleur toch op joh. Jij probeert jezelf wel in een underdogpositie te proppen eg. Ben al blij als ik een keer voorbij ronde 2 kom.
Ach, iedereen gaat er wel een keer uit. Dan maakt het echt niet uit hoe goed je bent, verliezen kun je altijd. Ik root iig voor Danny!
Vorig jaar won ik toevallig ook met Newcastle (Ba) van jou, toen scoorde die 3x volgens mij. Verder elke keer verloren. Dus Newcastle is jouw angstgegner. Nu hopen dat ik een keer verder kom dan normaal. En Newcastle is wel een beter team dan Everton.
Malaga (a3aan77) - Sao Paulo (TAN United) 5-3 na verlenging. 2x Joaquin 2x R. Santa Cruz 1x Portillo M. Demichelis eigen doelpunt. Luis Fabiano (Sao Paulo).
MALAGA(A3aan) VS SAO PABLOa(TitaTan)= gewonnen door Malaga 5-3 na de verlenging. Goed gespeeld! Volgend toernooi ben ik weer van de partij, goed geregeld siemenn Tnx
Heuj, voor de 3e keer op rij de eerste rond overleefd. 3-1 Perotti 1-0 Rakitic 2-0 Turan 2-1 Botia 3-1 Seh met Sevilla dus door en Ateltico madrid van Looney eruit. Overigens zou een leuke nieuwe regel zijn dat je het team waarvan je wint dat je die mag kiezen. Heb atletico nu verslagen en zou daar graag mee spelen ipv sevilla.
sevilla - atletico madrid 3-1 voor mij scoorde turan geloof ik. Na mijn mening gelijkwaardie wedstrijd alleen kreeg ik de bal er niet in en seh wel! Had wel wat lag maar volgens mij seh ook dus daar lag het niet aan! Succes en gefeliciteerd!