23:55 hier
Uncharted
Enorm leuke game. Heb enkel 1 en 2 gespeeld op de PS3, maar ik vond de ervaring op de Vita net zo goed. Wellicht nog wel leuker, omdat het lekker 's avonds op bed in het tentje kon. Graphics zien er eigenlijk ziek goed uit voor een handheld en het speelt gewoon ontzettend lekker. Enige minpuntje vond ik het richten, maar dat komt doordat de stick gewoon is als hij is. Dit klinkt misschien wat vaag, maar ik bedoel ermee dat het pookje gewoon een beetje raar bestuurd. Het eerste gedeelte gaat te soepel, waardoor ik nog wel eens naast iemand schoot.
Qua moeilijkheidsgraad zit het ook wel snor. Het gebruik van de features van de Vita is ook meer dan prima. Niet geforceerd, maar gewoon goed.
Cijfer: 9
Lumines
Tsjah op de PSP vond ik dit spel ook al geweldig. Je begon aan een level en meer dan anderhalf uur later was je nog steeds bezig.
Ook bij dit deel is dit weer het geval.
Het speelt erg lekker, er zijn genoeg modi en het ziet er gewoon weer slick uit. Topgame!
Cijfer:8.5
Rayman Origins
Net zo fijn als op de console. Groot gemis is wel de multiplayermogelijkheid en dan met name de co-op. Zonde dat ze dat niet verwerkt hebben.
Het speelt ook erg lekker en ziet er heel erg goed uit. Meer van dit soort games graag! In ieder geval met deze graphics!
Cijfer: 8, omdat ik de 360-versie ook al veel gespeeld heb.
LBP
Begon erg leuk, maar ik was het al erg snel zat. Gek genoeg had ik dit bij deel 1 op de PS3 ook. Het kan mij gewoon niet lang genoeg boeien.
Het idee is leuk hoor, maar ik mis gewoon iets.
Cijfer: 7
Zou het trouwens niet geweldig zijn als games als Mark of the Ninja naar de Vita komen?! Reviewtjes van downloadgames komen later. Mocht er interesse zijn in 'echte' reviews, dan maak ik die ook wel
Laatst bewerkt: 26 nov 2012