Ik zou het leuk vinden dat als je eruit vliegt, je sowieso nog een wedstrijd speelt zodat je echt een top 16 of 24 krijgt.
Sporting CP 0-0 Zenith Sporting CP w.n.s. Pff speelde echt slecht. Langzame opbouw van jou haalde me behoorlijk uit m'n spel.. Had wel een paar keer mogen scoren maar die keeper van jou man sirieus die hield alles eruit. Jij had overigens ook een paar goede kansen. Gelukkig won ik de penaltyreeks haha GG man
Ben benieuwd wie mijn tegenstander wordt met moscow kan ik leven! Nu nog even een paar potjes proberen met het team Vanaf mijn Galaxy s2, een fijne dag!!
Vond het wel een spannende wedstrijd. Rustig opbouwen doe ik vrijwel altijd, vind het fijn om rustig een opening te zoeken. Vooral in de 2de helft had je een aantal goede kansen, maar de keeper van mij had inderdaad een goede dag. Jammer dat die bal van mij op de paal er niet in ging. Uiteindelijk door penalty's verloren. Je bent een erg goede speler, congrats en succes verder!
OL - Newcastle 1-3 2e min gomis 1-0 31e ben arfa 1-1 38e guiterez 1-2 52e Ba 1-3 Weer een ronde verder \o/
Jammer genoeg verloren, wat speelt Olympique Lyon slecht zeg.. Ik speelde vooral op de lange bal want de passers van OL zijn echt slecht! Maar Danny-DH heeft verdiend gewonnen!
De eerste-ronde wedstrijden die nog gespeeld moeten worden: Divimus - Luukie09 Ypuh - XBOX360Niels Robbin92 - Magixz Danny-DH en Afcamarvin zijn de eerste bekende kwartfinalisten .