[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Duke's Archives > Crystal Caves. Seath is echt easy.
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Zeg, ik heb 12 Demon Titanite in mijn inventory. Ik zit er aan te denken mijn Scimitar +10 om te zetten in een Queelag Fury Sword en die dan naar +5 te upgraden. Goed idee of verspil ik dan mijn Titanite?

    Ik ben DEX based met 16 STR, main wapen is een Silver Knight Straight Sword +5 (262).
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb voor de achievement ook die queelag gemaakt (omdat ik de int en faith niet heb voor zon artorias greatsword). Schijnt voor dex builds een goed wapen te zijn

    maar ik gebruik eigenlijk altijd mn black knight + 5 zwaard, heb nog niks beters gevonden
     
  4. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Quelaag's Furysword scaled mee met DEX, dus als je veel punten hebt in Dexterity moet je je inderdaad focussen op curved swords (Falchions, Scimitars, etc maar dus ook Quelaags Furysword). Erg fijn zwaard, alleen wel even wennen.

    Ben je al in de Demon Ruins geweest? Zo ja: check spoiler

    Een beter wapen naar mijn mening dan de Black Knight Sword is de Demon's Great Axe. Die Tauren Demons die daar staan droppen de Axe. Als je die upgrade naar +15 (niet enchanten, dus geen Fire, Lightning, Raw, Magic of andere dingen er op plaatsen, gewoon kaal +15) heb je een S scaling voor Strength. Dit is een van de weinige wapens die een S scaling heeft, dus als je STR based bent kan je hier flinke klappen mee uitdelen. Beter dan welk wapen ik ook heb (ook Black Knight Sword). Zelf heb ik nog een Demon's Great Axe enchanted naar Raw+5, wat ook echt niet verkeerd is. Weet alleen even niet meer uit mijn hoofd of dit ook een S scaling voor STR heeft.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja ik ben klaar om naar Gwyn te gaan en heb al die Taurus demons opgeruimd dus heb m vast ergens in mn inventory zitten

    zal morgen s gaan kijken

    edit:// ff op youtube gekeken en dat ding is wel echt lomp :+
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  6. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Jup, hij is zwaar. Maar hij deelt erg zware klappen uit. Ik heb nu zo'n 47 of 48 STR (Je hebt 46 STR nodig om hem te kunnen dragen) en doe er zo'n 400 - 600 schade mee per stoot. Het is misschien leuk om er mee te spelen in je tweede playthrough (als je dat gaat doen tenminste). Ik heb de hele eerste playthrough gespeeld met Curved Swords en Straight Swords (Lightning Darksword +5 met name). Heb toen in mijn tweede playthrough eens gekeken naar deze Axe op aanraden van een vriend. Zelfs een Lightning Darksword +5 die 225 base damage en 225 Lightning damage doet (gecombineerd dus 550, zolang de enemy geen resistances heeft) deed alsnog vaak maar 100 - 150 damage per slag. Natuurlijk is deze sneller, maar relatief gezien doet de Demon's Greataxe echt bakken meer schade. Je zou 't eens moeten uit proberen!

    EDIT: Ik heb eens de twee wapens met elkaar vergeleken. Black Knight Sword +5 doet 330 base damage met een C scaling voor STR en een E scaling voor DEX. Een Demons Greataxe+15 doet 285 base damage met een S scaling voor STR. En je zou je echt verbazen hoe erg die scaling uitmaakt. Was wel komisch dat ik hier pas in mijn tweede playthrough achter kwam en er echt eens goed op ging letten.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Is misschien wel wat voor mn 2e playthough dan. Ik zit nu nog helemaal niet zo hoog in de STR, nog lang geen 46 in ieder geval

    heb vooral en END en VIT geinvesteerd, want speel als tank :+
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Neato, ik kan Havel's Set aan zonder boven de 50% equip load te komen. :cool:

    Zonde dat je die niet kan upgraden.
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Endurance is ook heel erg belangrijk. Waarschijnlijk de belangrijkste stat, sowieso tot ie 40 is. Daarna gaat je stamina helaas niet verder omhoog.

    Ik heb nu 40 in Endurance zitten, 48 in Strength en 42 in Vitality. SL 120 geloof ik. Gaat me prima af op deze manier :)
     
  10. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de Sanctuary Guardian een leuke boss. Super fun om te doen. Lekker de ruimte, boss is lekker snel, en het voelt niet zo 'oneerlijk' aan als O & S.

     
  11. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha inderdaad super tof gevecht! De guardian is erg agressief en dat zorgt voor een super fast paced fight. Wil je net zo'n oneerlijk gevecht als O&S moet je even terug gaan naar de battle arena nadat je hem hebt verslagen! :+
     
  12. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Valt ook wel mee hoor, je moet je alleen gewoon goed focussen op eentje. En ze proberen beide in beeld te houden, dan zijn ze niet zo'n groot probleem.
     
  13. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Klopt ben ik met je eens maar het zelfde geldt voor O&S. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat de moeilijkheidsgraad met 2 guardians ongeveer even hoog ligt. :)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is goed om te weten want volgens mij zit ik nou op 40 END of er al net overheen

    ophouden die te verhogen dus
     
  15. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Oh dat heb ik echt totaal niet zo gehad. Heb die twee guardians echt een stuk of 5 keer aangepakt, om zoveel mogelijk staarten te verzamelen ^^

    Je kan 'm nog wel verhogen, alleen gaat je equipment load dan alleen omhoog. Hetzelfde geldt ook deels voor vitality. Vitality gaat na volgens mij level 50 niet meer met grote sprongen omhoog. Na level 50 gaat ie echt maar met kleine sprongetjes of soms ook niet omhoog als je 'm leveled. Ik zou gewoon je END naar 40 werken en VIT naar 50. Daarna gewoon focussen op STR of andere stats waar je interesse ligt.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja ik zat te denken aan 40,40 en dan 40 in str en dan de minimum requirements voor die greatswords van artorias gaan halen
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarom zou je de Greatsword of Artorias willen?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    geen idee, leek me gewoon leuk :+

    en ik wil sowieso wat meer faith om bij de sunbro's te kunnen

    dat kan alleen met 25 faith toch?
     
  19. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Yup en per keer dat je iemand online helpt met een boss verslaan gaat er 5 faith van de requirement af. Dus 5 co-op sessies en je kan joinen!
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ooh, dat kan ik wel denk ik. Kan aardig de tank uithangen inmiddels
     

Deel Deze Pagina