Weet niet welke CPU/socket je hebt, maar dit is momenteel echt een topper wat prijs/kwaliteit verhouding. http://tweakers.net/pricewatch/247755/gelid-solutions-tranquillo-rev2.html Is min of meer uitgeroepen tot vervanger van de populaire mugen2 welke ondertussen steeds lastiger verkrijgbaar is. Heb m er zelf ook ingedaan een jaar geleden. Inbouwen is vrij simpel, koeling is prima en hij is ontzettend stil. Topding
oke dan, die ff bestellen dus. Bedankt man! :b: EDIT: Heb een AMD phenom II x4 965 3.4 processort, google zegt dat ie AMR3 is dus moet passen.
Ben van plan om binnenkort een nieuwe pc samen te stellen dus misschien dat jullie mij hier wat kunnen helpen want ik heb er zelf niet echt verstand van Budget: 600-800 excl randapparatuur Eisen: -SSD (groot genoeg voor Windows en enkele games) -minimaal 2TB gewone hdd -Windows moet er bij zitten Verder ben ik niet echt van plan om te gamen maar het zou leuk zijn als ik de komende 2 jaar games op redelijke settings zou kunnen draaien. Verder gebruik ik de pc met name voor internet, downloaden en films kijken Zou ook handig zijn als alle onderdelen bij een webshop (bijv. Azerty) verkrijgbaar zijn want wil de pc daar laten assembleren. Heb totaal geen idee of mijn budget hier voldoende voor is.
Ik zou hem sowieso zelf in elkaar zetten man, leuk om te doen en scheelt je weer 100 euro ofzo. Alles wijst zich vanzelf.
Alstu. http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/342041 Iets duurder dan 800 euro, als je wil kan ik het er wel onder krijgen zonder al te veel in te leveren maar ik zou het gewoon zo laten. Als je de PC wil laten bouwen door Azerty wil ik er daar ook nog wel een voor je in elkaar laten zetten.
Let wel op dat Azerty duurder is dan je prijs op tweakers.net En waarom voor een Notebook upgrade kit gegaan ipv. de 'basic ' 830 met 128GB? (scheelt een 10tje) Prijs: 864E zonder assemblage (60E)
Oh, foutje, aangepast . Zit trouwens geen DVD drive in, misschien dat je die nog hebt maar anders zet ik die er wel bij.
thx mannen hier kan ik wel even mee vooruit. Ga mij een nu beetje inlezen etc DVD drive wil ik er nog wel inhebben ivm branden van cd'tjes voor in de auto Daar kan ik neem ik aan toch gewoon de goedkoopste van een redelijk merk pakken?
Jup, gewoon de goedkoopste nemen. Moet ik die dr nog even bij in zetten? Zou bouw je trouwens een pc:
Iemand die weet wat je allemaal met dit budgetsysteem kan? Is dat aan te raden als je alleen games als WoW en Diablo 3 speelt?
Godver wat een ding man! Je had wel ff kunnen waarschuwen dat ik er ff een dinosaurus in moest frommelen, die bracket schroefjes zijn wel honderd keer gevallen voordat ik het veertje ertussen uit haalde en ze er zo maar heb opgeschroefd, en dat ging ook nog maar net Maar goed top koelert dus, hoor hem niet eens meer op volle load...wel blaast ie dan het laminaat achter m'n pc vandaan EDIT: Krijg m'n CPU niet meer boven de 50 graden, met m'n stockfan stond ie met mach 9 op 80 graden te orkanen
Da's een prima systeem als je enkel die 2 games speelt. Zit een hele dikke videokaart in, dus dat moet echt lukken. De CPU is wat minder, maar daar zullen die 2 games absoluut weinig last van hebben. Ik heb nog nooit gehoord van een CPU koeler die makkelijk te monteren is. Ik moest heatsinks op m'n moederbord losdraaien om het voor elkaar te krijgen
Ik wil eigenlijk far cry 3 op mijn pc kopen, maar volgens systemrequirementslab.com kan ik hem niet aan. Ik fail op de video card staat er. Minimum: Nvidia GTX 8800/AMD Radeon HD 2900 or equivalent 512MB DirectX 9c card You Have: GeForce 9600 GT Maar bij de features van de videokaart heb ik ze wel allemaal. -------------------------nodig---heb ik Pixel Shader version 3.0 ---- 4.0 Vertex Shader version 3.0 ---- 4.0 Dedicated Video RAM 512 MB 512 MB Is dit een probleem?
Systemrequirements is 9 van de 10 keer niet meer dan een indicatie. Je kan beter benchmarks googlen van je videokaart met game far cry 3. Op tweakers.net hebben ze ook een reviewtje staan waar ze ook een klein stukje videokaarr behanden. Sowieso raad ik je aan om binnenkort je gpu te gaan vervangen. Een redelijk goede nieuwe kost zo'n 150-200Eutjes Vanaf mijn Galaxy s2, een fijne dag!!