[XOne] XBOX LIVE CONNECTIE?! HELP!

Discussie in 'Games' gestart door SaintRoy, 27 nov 2012.

1. SaintRoy

SaintRoy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox netwerk connectie is sinds een paar weken echt slecht hoe komt dit? ik heb portfowarding gedaan mijn ip in DMZ-zone en UPNP is ingeschakeld en nog krijg ik slechte verbinding ligt dit aan mijn DNS servers(die zijn ook al aangepast).

Heb een TP-LINK router(weet niet of dat wat uit maakt).
    N-mode
    bandwidth: 40mhz
    Max Tx rate: 300mb/s
    wireless channel: 5

Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Was het eerst wel goed dan?

3. SaintRoy

SaintRoy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, eerst wel dus ik snap het ook niet. volgens mij sinds die nieuwe dashboard update (windows 8 look) is ie een stuk trager geworden.|:-

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Je speelt via wireless? Dat is al je eerste fout... een on line gamer speelt via een kabel. Wireless kan storingen veroorzaken en tragere verbinding.

5. SaintRoy

SaintRoy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dat eens proberen bedankt!_O_

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Het moet wel gewoon kunnen via wireless.. Maar als bijvoorbeeld je buren wireless hebben gekregen, of een nieuwe wireless router oid kan dat met elkaar storen. En via Laptop etc merk je daar weinig van maar in game kan het veel irritatie veroorzaken.

En het is een feit dat kabel gewoonweg stabieler is. Dus ik zou zeggen ga via kabel gamen. En als dat geen optie zou zijn kun je proberen je channel te veranderen.

Ook kun je Inssider downloaden. Hiermee kun je precies zien waar in je omgeving wireless apparaten staan en op welke IP adressen die zitten. Ook op welke channels. pak dan een channel die niet gebruikt word.

site: http://www.metageek.net/products/inssider/

good luck.

7. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Channel veranderen heeft 9 van de 10 keren geen zin, althans waar ik woon :)
    Woon in een flat en als ik kijk hoeveel verbindingen ik wel niet in de buurt heb! over verschillende kanalen.

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    vraag even een nieuw ip adres bij je provider

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Je kan met dat programma chekken op welke adressen iedereen zit. Dit kun je 9 van de 10 keer zelf aanpassen. Echter blijft het punt dat een gamer gewoon via kabel speelt....

10. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Weet ik :) bij mij waren al deze kanalen bezet en zit ook nog een overlapping in als iemand op kanaal 3 zit en jij op 1 zit je elkaar alsnog in de weg.

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Die kans zit er inderdaad in. Flat is inderdaad klote. Je kunt in jou geval dan nog wel een betere router halen. De standaard modems van ziggo etc waar al wireless in zit zijn hier helemaal gevoelig voor. Maar de nieuwere modellen routers kunnen het meestal wel handle. maar nog altijd niet optimaal voor games, meer voor wat internet gebruik.

12. SaintRoy

SaintRoy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ook ligt aan elkaar overlappen heb net LAN kabel achter in mn xbox gestopt en settings aan gepast en het werkt echt een stuk beter dan wifi. ik wil je voor die tip bedanken! heeft erg geholpen:thumbs:

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Geen probleem man, game ze!

14. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Onzin! Als je een goeie Wireless verbinding hebt, werkt het niet zo goed als een Lan kabel.. _0/

Ik game al jaren met (Draadloos verbinding) En nog nooit veel storingen en tragere verbinding gehad.O-)

Deel Deze Pagina