[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Vraagje gisteren ging ik na een week verder met een maatje om splitscreen coop de story op legendary verder op te pakken. We zaten op het einde van Chapter 3. Echter kregen we na het completen niet de achievement, wel voor Capter 4? Is dit een bekende bug, aangezien ik er niets van kon vinden.

    We hebben de laatste twee deel Chapters van 3 opnieuw gedaan maar nog geen achievo. Vaag.
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Persoonlijk vind ik hem fijner spelen dan de standaard controller. En wat ik ook lekker vind is de aanpasbaarheid. Hoe ik hem nu heb b.v. is linkerstick is xbox stick, rechter ps3 stick en ook de vierpuntstoets is die van de ps3.

    Hij is zeker duur, en misschien ook wel iets duurder dan ie had kunnen zijn. Maar dat gezegd, het is een heel stevig ding en voor mij speelt ie gewoon lekkerder dan de standaard.

    Enige minpunt wat ik tot nu toe heb is dat om 1 of andere reden mijn mic soms een beetje weg valt. Vreemd genoeg heb ik daar nu met een andere headset minder last van, maar mijn oude headset was niet kapot en ook met die headset en de standaard controller had ik hier geen last van.
    Maar sinds ik dat ding heb speel ik niet meer met de standaard.

    Overigens is de Onza ook een heel lekkere controller om mee te spelen, probleem wat ik er mee had was dat ie snel kapot ging. Ooit ook een review over geschreven.
     
  3. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je met draad spelen? Als je niet naar een MLG event gaat, lijkt me dat nogal onnodig. Zowel bedraad als wireless heeft no slow, alleen komt dit veel minder voor bij wireless. Je kan proberen het plasic weg te schrapen met een schaar. Mensen zeggen dat het werk...

    100 euro voor een controller is wel zwaar overpriced naar mijn mening. Niet mijn geld waard.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat die draadloze controllers waardeloos zijn. Die accus zijn eeuwig leeg en heb dan altijd een play n charge eraan. Dus bij aanschaf van een nieuwe dacht ik geld te besparen en een bedraade te kopen.
     
  5. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Gister in een potje SWAT even zwaar genaaid. :emo:

    [yt]BouO1mo21zk[/yt]

    Spawns moet overigens echt een zware verbetering in komen. Je blijft soms bijna het halve potje lang naast elkaar spawnen in een map zoals bijv Exile. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Je schiet gewoon scheef.
     
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ja,ja MP bleh bleh, Valt niemand op dat het verhaal-lijn van spartanOPS halo 4 even tien keer vetter maakt dan de didact story-line, ik vind dat halo nu eindelijk echt een protagonist begint te krijgen!

     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dat dacht ik ook. Maar die 2 melee vond ik wel raar. Of die waren net mis
     
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Let nog is op de kogels rechtsboven zou ik zeggen. ;)
    Hoewel het niet headshots waren, wellicht op 1x na, het bloed komt toch vaak genoeg uit z'n lichaam terwijl hij dan al binnen 3 schoten dood had moeten zijn en dan de melee's nog.
    Meh. Had toch echt dood moeten zijn.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Schieten op iemand die van zijwaarts loopt of met je zn rug naar je toegekeerd weg van je loopt is altijd kut geweest met SWAT, je bent vrijwel nooit in 1 schot dood. Daarnaast valt me dat meelee'en al vaker op tijdens het spelen van Halo 4, als je zijwaards voorbijloopt en je meeleet hem word je vaak gewoon niet geraakt.
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zoals UpInSmoke ook al zegt, accu is bijna altijd wel leeg. De kwaliteit van die dingen is beroerd, paar keer opladen en de helft van de tijd doen ze het niet meer. Dus vaak heb ik mijn draadloze al aan de play n charge hangen.

    Wat betreft de prijs, zoals ik al zei. De MLG is wel wat duurder als dat ie imo had kunnen zijn. Dat gezegd is het een customizable controller. Als je een goede custom controller koopt, 1 dus die aangepast is aan jouw wensen dan ben je hetzelfde zoniet meer kwijt. Nu kan ik de sticks erin gooien die ik wil en als ik wil wisselen dan kan dat ook nog. Ik kan ook de positie van de linkerstick bepalen. Niet dat ik het doe, maar het kan.

    En voor een goede controller heb ik wel wat geld over. Uiteindelijk ben ik nu goedkoper uit met de MLG dan met de standaard controller. Want stel dat een stick kapot gaat op de MLG, dan bestel ik voor 14 euro een nieuwe. Gebeurt dat met een normale controller dan kan je een nieuwe controller kopen.

    Daarbij, voor fighters heb ik een 150+ euro kostende arcade stick liggen. Dan valt een MLG voor 100 euro nog wel mee die ik voor meer spellen dan die stick kan gebruiken ;)

    Maar uiteindelijk blijft het een kwestie van smaak/gevoel. Zelf vind ik shooters een stuk lekkerder spelen op de MLG. En dat was ook zo met de Onza.

    Gisteren even Ops gespeeld met een maat, met meerdere is het wel leuker maar toch ga ik mij wel ergeren aan het hergebruik van maps.
    Ook met de challenges zijn ze al door hun ideeen heen zo te merken aangezien er weer kill XX grunts en XX jackals challenges zijn. Erg jammer, Ops heeft veel potentie als Firefight alternatief. Story line is wel cool, maar voor de rest wordt de potentie er echt niet uitgehaald. Liever lui dan moe denk ik bij 343.

    Online nog even gespeeld. ging wel lekker omdat veel gasten voor die backstab challenge gingen dus redelijke easy kills waren.. hehe
     
  12. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dus niet meer de base op van voor bij Ragnarok, nu moet je helemaal omlopen of via onder :l

    En personal ordnance is ook facking irritant op die map, iedereen gaat basecampen met snipe...
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat eerste vind ik zelf niet erg, dat hoort er imo wel bij. Tenminste, ik neem wel aan dat je met een jetpack nog wel er via de voorkant op kan. Dat zou namelijk wel onzin zijn als dat niet kan.

    Hm, zo vaak heb ik met Ordnance geen sniper. Standaard sniper spawn is er natuurlijk wel. Alleen als je het over iedereen heeft, bedoel je dan het gros van de tegenstander? Het is daar wel 1 van de betere line of sight plaatsen voor een sniper (samen met de heuvels eventueel) dus op zich wel logisch dat iemand daar zit? Ik ga er in ieder geval altijd wel van uit.
     
  14. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik daarmee bedoel is dat je niet meer van je dikke reet hoeft af te gaan voor een power weapon op je snipe. Je kan gwn op je spot zitten en net zo lang doorgaan tot je out of ammo bent.

    Het spel is te noob friendly...
    En nu alles alleen social is, is er vrij weinig aan.

    Jetpack is onzin. Jetpack zou eigenlijk alleen een hulpmiddel moeten zijn en jumps zouden niet jackpack only moeten zijn. Slaat helemaal nergens op. Dat sneller bent met jetpack kan ik mee leven, maar jetpack only kan echt niet.
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    [​IMG]
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Gast.. heb iets zinnigs te melden of ga gewoon weg..
     
  17. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Krinion zit alleen maar te zeiken? Noemt mensen noobs etc... moet je daar serieus op in gaan dan? Zeikt dingen in de game af...

    Dat weten we inmiddels ook wel toch?

    Ga lekker knallen en zeik niet zo als je een paar keer meer of minder dood gaat :)

    Maar goed ik ben natuurlijk ook een noob en heb dan geen recht van spreken!
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Oh, daarmee ben ik het eens, alleen zijn die powerweapons wel reteirritant, maarja, daar moet ik maar mee leven :+
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dan heb je, zeg 1 a 2 man die dat doen? Laat ze, daar winnen ze niet perse de match mee. En mijn ervaring tot nu toe is dat campers bij de sniper spawn vaak heel snel de pineut zijn.

    Het is een muur... Je hoeft niet overal overheen te kunnen springen. Dat geeft juist een extra tactische optie aan Jetpack dragers. Hier kan ik het gewoon niet mee met je eens zijn. Kijk ik had het wat anders gevonden als er een onzichtbare muur was die jumpers en jetpackers tegen houdt. Maar er gewoon niet meer op kunnen springen vind ik eerder een voordeel dan nadeel.
    En het geeft ook een beetje althans nog een tactisch voordeel aan een team wat een beetje in de hoek wordt gedrukt, beetje verdedigbare positie. Hoewel het spawn systeem daar dan niet helemaal bij helpt.
     
  20. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Prove it. Zomaar iets zeggen wat ik niet heb gedaan.
    Jij hoeft er niet op te reageren, ik zeg gewoon mijn mening over wat er beter kon.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina