haha jups en ik vind het nog leuk ook... Ben begonnen met pong (1975 kwam dat uit op een console). Sjee zo oud alweer.. Peace, Rich_Art.
ik bestel daar bijna al mijn spullen (games oid) en ze leveren perfect optijd als je tenminste savonds voor 22:30 besteld heb
Ik heb zelfs mensen gezien die voor de deur liggen in een slaapzak voor een concertkaartje of de release van een telefoon. Mensen die heel de nacht wakker blijven, omdat je dan kennelijk beter kan vissen. Volwassen mannen in lerenkleding die met zijn alle rondjes gaan rijden op de motor. Mensen die naar Barcelona vliegen om mannen in korte broekjes tegen een bal aan te zien trappen. Alleen als het om games gaat, dan moet je opeens " normaal " doen... Inmiddels 39, maar bij sommige games ben ik nog zo enthousiast als een kind De saaie lul kan ik later altijd nog worden
Jeej, mailtje van yourgamezone.nl : 14:39 uw bestelling is verzonden... Dat wordt genieten morgen (hopelijk) P.S. ik ben 39
De reviews zijn erg goed. Maar ik ga hem denk ik pas halen als ik Hitman en AC3 heb uitgespeeld. Misschien is ie over 2 weekies al wat goedkoper geworden.