Schild altijd omhoog is idd een belangrijke tip. Op een gegeven moment weet je wel waar de vijanden staan in bepaalde gebieden maar tot die tijd, ALTIJD met schild omhoog rondlopen
wat punten verdelen betreft, ik ben begonnen door vooral in VIT en END te levellen , dus voor je health en stamina meters. En aan de hand van wapens die ik vond en waarbij ik dacht dat ze wel bij mijn speelstijl zouden passen heb ik de bijbehorende stats geupgrade
sommige dingen kun je volgens mij zo goed als unlevelled laten , zoals Resistance bijvoorbeeld. Als je bepaalde resistances nodig hebt is het veel handiger om daar de juiste gear voor te zoeken
Ik vind het spel btw wel so obscuur dat ik niet schroom om hier te kijken of me in te lezen als ik een bepaald item of npc ofzo niet kan vinden. Het is volgens mij wel een beetje de bedoeling dat je het met zn allen samen uitzoekt. In je eentje is het soms echt niet te vinden
Naast een beetje inlezen in humanity is het denk ik ook wel zinvol om als je wat gespeeld hebt je even in te lezen in het online gebeuren en de verschillende covenants, het spel legt dat (expres) niet heel erg uit en het kan soms wat verwarrend zijn hoe het summonen nou precies werkt en wat het verschil is tussen de verschillende summon signs
oops, dat heb ik van t weekend ook gedaan voor die achievement. Morgen maar even naar die bonfire lopen om mn firekeeper soul te halen dan
Klik om te vergroten...