Je hebt een 360... je wil deze game kopen... dan heb je vast wel een telefoon om dixons mee te bellen?
Heb m net binnen van yourgamezone. 1e indruk. Positief! Screentearing heel af en toe n beetje. Speelt lekker soepel en grafisch n plaatje! Game is op normal al pittig, met name de outposts.
Zijn er nu serieus twee mensen die aangeven dat hij wel kan bellen terwijl hij zegt dat hij dat niet kan..... kom op zeg. Misschien kan hij niet praten, misschien is hij op werk en mag/kan hij daar niet bellen, misschien is zijn telefoon gestolen, misschien is zijn telefoon stuk. Zat scenario's te bedenken waarom hij niet zou kunnen bellen..... Nou zover voor mij top bijdrage in dit topic
Kom er vanavond rond kwart voor 7 wel bij 1 langs. Ga wel ff kijken maar verwacht niet dat ze hem daar al verkopen.
wat is screantearing dan? Heb trouwens nog geen bericht van consoleshop gehad waarin stond dat het pakketje is ingepakt of al opgestuurd is
Neuh, da's gewoon een Poolse bouwvakker. Ik mag FC zo ophalen bij MM, lijkt er dus op dat ie in de winkel ligt. Bij sommige tenminste, was vanmiddag bij BS toevallig en daar heb ik niets zien liggen.
Hmm... een wereld waar haaien, beren en tijgers bij elkaar in de omgeving wonen Niet echt realistisch haha. Net ook gekocht. Eerst ff hardlopen en daarna lekker op de bank ploffen and play this game!