Nu aan het downloaden, ben benieuwd . Hitman Absolution is ook erg vet, ACIII ook even gespeeld maar ik denk toch dat ik deze game het meest ga spelen de komende tijd.
Vanochtend gehaast voor school naar de Free record shop. Bonnetje laten zien op m'n mobiel en ze zeiden als je 'm even door mailt zal ik er achter aan gaan. Je kan hem eind van de dag op komen halen. Kom ik net uit school, weer gehaast zeggen ze Nee sorry, Ach die paar uurtjes kan je toch wel wachten. Ik vind 't niet erg dat ik hem niet mee krijg maar zeg dan ook niet van je kan hem eind van de dag ophalen.
Daarin tegen heb ik een smsje en e-mail gehad dat mijne wel is ingepakt en vanavond wordt verstuurd.. Morgen dus spelen. Heb er echt zin in
Wat me echt in positieve zin opvalt is de AI. Ze jagen je echt het hele eiland over Pop up valt reuze mee, en de dag en nacht cyclus en weerseffecten zijn subliem. Wil niet gelijk GOTY zeggen, maar top3 van 2012 voor mij, zeker!
Is ie nou nog niet los ? Er is soms opvallend veel verschil tussen games, de één zie je soms dagen van te voren in de schapen en bij andere games houden ze zich weer strikt aan de release date... Ik hoop dat de servers van Uplay inmiddels online zijn
Wat da fuck...gewoon een 10 minuten durende FC3 trailer? Damn Ubi...ze marketen die game wel echt iets te als je het mij vraagt.
Zo, onderweg van TheHut. Midden of eind december dus pas, heb toch nog minimaal een halfjaar nodig voordat ik de laatste games van afgelopen twee maanden heb uitgespeeld.
Het heeft inderdaad geen echte voordelen, alleen dat de laadtijden waarschijnlijk korter worden en dat de xbox minder geluid maakt.