uiteraard Maar sommige wapens verschillen al amper van elkaar, en daar helpen die klote ironsights niet echt mee . Maargoed, daarnaast zijn er maar weinig dingen wat ik jammer vind aan deze game dus dan let je al eerder op dat soort punten
Cod is dan ook close combat + je moet snel reageren, lijkt me logisch dat je het niet echt nodig heb en het ook niet zo geschikt is. Ik speel zonder scope op de acw-r, anders raak ik niets.
Tsja ik weet niet, het hangt een beetje van je speelstijl af. Ik LT altijd pas als ik denk een headshot te hebben (echt close combat LT ik meestal niet eens) en als je dan een wapen met kut iron sights hebt en je zit iets te hoog of er beweegt wat dan ben je je doel meteen kwijt. Maar vriend van me waar ik altijd mee speel doet eigenlijk alles met iron sights, hij loopt standaard iets lager met zn aim en burst met auto wapens zeg maar naar de headshot toe het is persoonlijke voorkeur maar voor mij gaat er niks boven een holo, dat is imho gewoon t lekkerste om mee te rushen
Er is tot nu toe nog niks aangekondigd wat je NIET gratis bij de premium editie krijgt, na aftermatch krijg je ook nog End game en dan zal het wel wachten op deel 4 worden payback omdat Microsoft die timed exclusives CoD DLC deals heeft
Oh begrijp me niet verkeerd, ik gebruik ook alleen maar Holo/RDS/Cobra en bij sommige wapens 4x. Ik vind het alleen zonde dat zoveel iron sights zo raar gemaakt zijn. Heel klein en amper zicht op iets. Knap van die vriend van je ik zie namelijk helemaal niks meer bij de meeste wapens als ik begin met schieten.
Ja ik kan er ook niet mee spelen maar hij wil niet anders, vooral Snipers speelt hij alleen met iron sights
ik heb volgens mij maar 1 of 2 wapens gehad waar ik het fijn vond om met iron sights te spelen. maar weet niet eens meer welke wapens. zodra ik holo krijg ofzo gaat dat erop. net iets duidelijker. maar goed ieder zijn keuze natuurlijk. gaat er immers om wat men zelf prettig vind.
Lol Leespacey zie nu pas dat we net samen in een TDM match zaten. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/70351886/2/174263791/
Beetje afwisselen om te kijken welke andere wapens leuk zijn. Vind hem redelijk btw. Kan alles wel goed en de recoil is best weinig. Maar al die light light machine guns ontlopen elkaar niet zoveel.