Was wel oké, beter dan de vorige in ieder geval. Wel veel voorspelbare grappen, maar blijkbaar vond ik dat wel tof. Heb me wel vermaakt.
Ik vond het wel een goede aflevering: Spoiler Ben wel blij dat ze ff weg zijn bij de drama/soap stuff en weer wat luchtigs tussendoor doen. Maar ik moet wel zeggen dat ik steeds minder geïnteresseerd raak in wie nou met wie eindigt (< opmerking over het einde).
Buiten die twee toffe Barney EP's is dit ongetwijfeld het meest gare seizoen tot nu toe. Shit is dood.
Ik vond het best een leuke aflevering anders. Afgezien van dat stukje op het einde met Barney en Robin dan.
Ik ben laatst begonnen met Friends en ik ben nu bij S02E11 en het valt me op dat echt heel veel momentjes of ideeën voor scenes gejat zijn van dingen die in Friends voorkomen. Bijvoorbeeld dat hele epische gesprek over "the 3 day rule". Zoiets zat ook, in minder uitgebreide vorm, in Friends. En ik hoor van een klasgenoot van me die alles van Friends al gezien heeft dat het nog veel vaker komt. En dat die hele Brover aflevering ongeveer letterlijk getjat is van Friends. Maarja, je ziet het ook al aan de setting. Een vriendengroep die 95% van de tijd in een appartement van een van de vrienden of in een bar hangen. Neemt niet weg dat HIMYM een leuke serie is hoor. Vooral de eerste paar seizoenen.
Eigenlijk zijn ook alle sitcoms hetzelfde. Alleen een andere naam, andere acteurs en een andere hangplek
Haha dat waren wel ff wat major spoilers ja. Maar voor zover ik was in Friends waren die dingen me ook al opgevallen ja. Alhoewel ik het met het laatste plaatje niet eens ben. Barney is zeker verreweg het gaafste character in HIMYM. Alhoewel Marshall ook wel vaak lachen is, is Barney toch meer legendary... wait for it... dary! @Hybrid: Hmm, je hebt wel enigszins gelijk. In TBBT is er inderdaad ook een hangplek in het appartement en krijgt de geek iets met het mooie meisje, maarrrr... Community is ook een sitcom toch? En dat is weer heel wat anders. Ook al gaat het wel enigszins over de romantiek tussen Jeff en Britta.
Technisch gezien is het idd een sitcom. Maar voor mij is een serie een sitcom als het een lachband heeft. Maar ja zo zie ik het. Zag gister toevallig ook Two guys a Girl and a Pizza Place en dat is ook zo standaard sitcom. Een hele grappige gast, vaste hangplek waar ze elkaar ontmoeten en 2 van de characters die gevoelens voor elkaar hebben. En de rest gaat nergens over zoals altijd.
"Well that decides it. Yeah. Hanging out in a coffee place, not nearly as much fun as hanging out in a bar!" SWARLEEEEY!
Loop ondertussen 3 afleveringen achter maar het totaal niet de behoefte om het in te gaan halen ofzo...