zonde van die hud. Dit is typisch een spel waar je hem soms aanzet maar grotendeels van de tijd het liefste uit zou willen laten. Kans op een patch is klein neem ik aan?
Iemand enig idee hoe duur deze game bij de Mediamarkt is? Omgeving den haag? Ik werk tot laat vanavond. Can't check it out!
Ik lees weinig over de multiplayer. Firestorm mode lijkt me nog wel cool, maar vraag me af of de mp over een tijd nog veel gespeeld wordt.
mp van de vorige delen was op een kleine community na ook vrij snel dood. Ik wacht dus wel tot dit spel budget is. Farcry 2 was 1-2 maanden nadat ik hem fullpriced had gekocht al 29,95 in de MM
55 euro's de gewone editie,.. MM Hengelo Volgens mij kun je de Hud gewoon uitzetten, check de opties of piel met de 4 punts toets!!
Waardeloos van de HUD ja. Hij zit ook op zo'n lekker onhandige plek zeg, zet hem dan gewoon helemaal aan de zijkant ofzo.
Die HUD ga ik me echt niet aan storen. Er zijn wel ergere dingen. Een game waarbijn je 100 bugs en glitches moet en gaat fixen bijvoorbeeld.
Insane edition via Amazon ook verzonden (expected delivery Saturday 1 December) Ach voor die prijs wacht ik wel een dagje langer
Klopt Als het goed is komen die morgen binnen. Wat een game zeg Ben nu nog alleen maar bezig met jagen en af en toe beland ik weer in een missie.
Hmmm, jeukt hier ook. Maar ik houd me in, nog teveel andere games om te spelen. Pik deze later wel een keer op